خیران نکایی در جشن گلریزان برای نیازمندان ۴۰۰ میلیون متعهد شدند/ عکس

خلاصه خبر : مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان مازندران خبر داد :خیران نکایی در مراسم جشن گلریزان اولین شب ماه مبارک رمضان که با هدف کمک به نیازمندان و مددجویان کمیته امداد برگزار شده بود بیش از ۴۰۰ میلیون تومان متعهد شدند.

تالار غریا در اولین شب از ماه مبارک رمضان میزان خیران نکایی درجشن گلریزان برای نیازمندان
به گزارش نیکا خبر ، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان مازندران خبر داد :خیران نکایی در مراسم جشن گلریزان اولین شب ماه مبارک رمضان که با هدف کمک به نیازمندان و مددجویان کمیته امداد برگزار شده بود بیش از ۴۰۰ میلیون تومان متعهد شدند.
حجت الاسلام عالیشاه در حاشیه جشن گلریزان خیران نکایی گفت : امسال خیران و کمیته امداد قرار استدر راستای اجرای طرح اطعام مهدوی بیش از یک میلیون و پانصد پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع نمایند
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان مازندران گفت: در ماه مبارک رمضان امسال بناست ۳۰۰هزار سبد غذایی هر کدام به ارزش ۵۰۰ هزار تومان تهیه و در بین نیازمندان واقعی جامعه توزیع گردد.
عالیشاه با اعلام اینکه سرانه کمک به ایتام مازندران به یک میلیون تومان خواهد رسید خاطر نشان کرد : بناست با جذب ۲۰ هزار خیر دیگر در بخش های طرح اکرام و طرح محسنین این مبلغ از ۸۰۰ تومان به یک میلیون تومان افزایش یابد .
شایان ذکر است : درآئین جشن گلریزان مجمع خیران نکایی در اولین شب ماه مبارک رمضان ۱۴۰۱که با بیش از ۴۰۰ میلیون تومان کمک به نیازمندان و مددجویان کمیته امداد را متعهد شدند.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *