ساکنان هزارجریب نکا از استاندار مازندران چه درخواستی داشتند؟

استاندار مازندران روز نخست فروردین ماه به همراه مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و به بخش هزارجریب شهرستان نکا سفر کرد تا سال جدید را با گره‌گشایی از مشکلات مردم این منطقه محروم آغاز کند، سفری که با دریافت حدود ۴۰۰ نامه مردمی پایان یافت.

به گزارش نیکا خبر و به نقل از ایرنا ، سیدمحمود حسینی پور را در این سفر ۲۰ تن از مدیران کل دستگاه های اجرایی همراهی کردند و طبق برنامه ریزی هر یک از مدیران کل هم موظف به سرکشی از سه روستا شدند تا مشکلات مردم را احصاء و به نماینده عالی دولت گزارش کنند. در مجموع نمایندگان استاندار به تمامی ۶۳ روستای هزار جریب رفتند و از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار گرفتند و نامه های مردمی را هم که خطاب به استاندار نوشته شده بود ، جمع آوری کردند.

طبق اعلام سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری، در این سفر حدود ۴۰۰ خانواده هزارجریبی خطاب به نماینده عالی دولت در مازندران نامه نوشتند که از این تعداد ۳۸۶ نامه پس از بررسی به مدیران کل دستگاه های اجرایی مربوطه ارجاع شده است.

اسماعیل مهرافزا به روابط عمومی استانداری مازندران گفت که تمامی نامه های جمع آوری شده در سفر استاندار به هزارجریب تا پایان روز سوم فروردین در سامانه سامد یا همان سامانه ۱۱۱ که معبر ارتباطی مردم با دولت است ، ثبت برای تمامی ۳۸۶ نفری که نامه را نوشته بودند پیامک و کد پیگیری ارسال شده است.

سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری مازندران بیشترین نامه مردم هزار جریب را مربوط به کمیته امداد با ۶۹ و جهاد کشاورزی با ۶۱ فقره اعلام کرد و افزد که این نامه ها به مدیران کل این دو مجموعه ارجاع شده است تا رسیدگی و نتیجه را به نویسندگان نامه اعلام کنند.

درخواست تسهیلات بانکی هم با ۴۵ فقره بیشترین درخواست هزارجریبی های نکا از استاندار مازندران بود.۳۳ نفر از هزارجریبی ها هم درخواستشان خطاب به اداره کل امور اقتصادی و دارایی بود و ۳۳ نفر هم درخواست دریافت وام خوداشتغالی از صندوق کارآفرینی امید اشتند. مشکل ۳۳ نفر هم مربوط به اداره کل امور روستایی استانداری بود و ۳۳ نفر هم در باره طرح های نیمه تمام هادی از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی درخواست حل مشکلات را داشتند.

بقیه نامه های مردم هزارجریب نکا هم به ترتیب مربوط به سازمان بهزیستی، اداره کل تعاون کار رفاه اجتماعی، فرمانداری، دانشگاه علوم پزشکی، شرکت گاز، بنیاد شهید، شرکت توزیع برق و راهداری و حمل نقل جاده ای بود که به مدیران این دستگاه ها ارجاع شده است.

سرپرست دفتر مدیریت عملکرد ، بازرسی و امور حقوقی استانداری مازندران از شهروندان هزارجریبی که در سفر استاندار به مقام عالی دولت در استان نامه نوشتند خواست تا از طریق سامانه ۱۱۱ نتیجه درخواستشان را پیگیری کنند.

افرادی که درخواستشان در سامانه سامد ۱۱۱ ثبت شد و کد رهگیری دریافت کردند ، می توانند با ورود به این سامانه به بخش پیگیری درخواست ها بروند و در آنجا با ثبت کد رهگیری در جریان آخرین نتیجه درخواستشان قرار بگیرند

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *