اقدام جالب آتش نشان نکایی / عکس

خلاصه خبر : اقدام جالب آتش نشان دلسوز نکایی جهت تامین بسته غذایی برای خانواده ای که منزلشان چند شب قبل دچار حریق شد و همه وسایل شان در آتش سوزی از بین رفت

درحرکتی خداپسندانه آتش نشان نکایی اقدام به تامین بخشی از اقلام خانواده آسیب دیده نمود
به گزارش نیکا خبر ، قاسم فتحی واوسری مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نکا با اعلام این خبر گفت : یکی دو روز مانده به عید نوروز در پی حریق یک واحدمسکونی که کاملا تمامی تجهیزات ومایحتاج زندگی شهروند نکایی طعمه حریق شده بود ، یکی از پرسنل آتش نشانی این شهرستان از این اتفاق بسیار متاثر شد
او که حاضر به فاش شدن نامش نیست در حرکتی خداپسندانه اقدام به تامین بخشی از اقلام درقالب تهیه سبد غذایی برای این خانواده این شهروند نموده است .
نیکا خبر : ضمن قدردانی از اقدام این مامورخدوم ،”آتش نشان نکایی “،و سایر همکاران دلیرمردانی که با گذشت از جان خود، آتش شعله‌ور شده از این شهر را خاموش می‌کنند. چه بسیار انسان‌های پاک و شجاعی که در این راه به شهادت رسیدند و نامشان در تاریخ این سرزمین جاودان شد.
فداکاری‌ها و رشادت‌های بذل محبت نشان از نوعدوستی این مامورمتعهد ایثارکرشهرمان را گرامی می‌داریم.و این گونه آرزو می کنیم که گام‌هایتان استوار و دست حمایت الهی پشتیبان شما و امیدواریم در زندگی خود درکنارخانواده و همکاران محترم همواره درسلامت و موفق به توفیقات الهی باشند.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *