اجرای برنامه های مختلف بمناسبت هفته منابع طبیعی درنکا

رئیس منابع طبیعی نکا :هفته منابع طبیعی فرصتی مناسب برای ارتقای فرهنگ عمومی حفظ و توسعه منابع طبیعی است
به گزارش نیکا خبر ، محمد نژاد در حاشیه برنامه های هفته منابع طبیعی و آبخیزداری در شهرستان نکا بر لزوم مشارکت همه جانبه مردم و دستگاه ها در هفته منابع طبیعی تاکید کرد .
رئیس منابع طبیعی شهرستان نکا صبح امروز ضمن تبیین برنامه های در نظر گرفته شده برای این هفته و ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده تا به این لحظه برای فراهم سازی مقدمات مراسم پیش رو در راستای برگزاری هرچه باشکوه تر این هفته در نکا، کلیات دستورالعمل و برنامه های هفته منابع طبیعی سال جاری را مطرح کرد.
وی با توجه به شعار امسال با عنوان “ایران سرسبز، ایران قوی؛ همه باهم، جهاد برای حفظ و احیای منابع طبیعی” اظهار کرد: برای دستیابی به سیاست ها و اهداف ترسیم شده منابع طبیعی در این هفته، مشارکت همه جانبه مردم و همچنین دستگاه ها و بهره وری صحیح از ظرفیت تشکل ها، همیاران طبیعت،خیرین آبخیزداری و پایگاه های بسیج دهیاران شورای اسلامی در روستاها و شهرها و مرتعداران و بهره برداران الزامی است.


محمد نژاد با تاکید بر اینکه اولویت این اداره برگزاری برنامه های هفته منابع طبیعی امسال با مشارکت و حضور مردم و سازمان های مردم نهاد است، گفت: مردم در هفته منابع طبیعی با حضور در طبیعت و کاشت نهال بیشتر با اهمیت حفظ سرمایه های ملی و خدادادی آشنا می شوند.
مدیر منابع طبیعی نکا در خصوص مراسم امسال افزود: در طی این هفته نیز همانند سال های گذشته برنامه های مختلفی در نظر گرفته شده است که در تمامی این مراسم رعایت دستورالعمل های بهداشتی مقابله با کرونا در اولویت برگزاری خواهد بود.


او با اشاره به اینکه قصد داریم شرایطی را فراهم کنیم ترویج و نهادینه سازی فرهنگ منابع طبیعی در بین آحاد مردم، فراگیر شود
محمد نژادضمن قدردانی از تعامل و مشارکت همه جانبه شهرداری با منابع طبیعی و آبخیزداری تصریح کرد: شهرداری در حال حاضر در طرح های مختلفی از جمله پویش مردمی “ایرانی سرسبز، ایرانی قوی؛ هر ایرانی یک درخت” و نهالکاری مشارکتی با مجموعه منابع طبیعی و آبخیزداری نکا همکاری کامل دارد که با استقبال بسیار زیادی مواجه شده است. امید است که با همکاری همه جانبه مردم و تمامی دستگاه ها، گامی مثبت و عملی در افزایش سرانه فضای سبز در این شهرستان برداشته شود.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *