کمک ۱۶میلیاد تومانی خیرین سلامت نکا

مدیر شبکه بهداشت نکا ازکمک ۱۶میلیاد تومانی خیرین سلامت در این شهرستان
خبرداد.
به گزارش نیکا خبر ، دکتر خانجانی با اشاره به اینکه مراحل تکمیل فازدوم بیمارستان امام حسین با همت خیرین و اعتبارات دولتی بعد از وقته یکساله شتاب خوبی گرفته و با تکمیل فازدوم این بیمارستان، شش هزار متربه فضای درمانی شهرستان افزوده خواهد شد.
خانجانی صبح امروز در جمع اصحاب رسانه شرق مازندران از مساعدت های خیرین در تکمیل کلینیک امیرالمومنین نیز قدردانی کرد و گفت:خیرین این شهرستان در حوزه برون رفت از کرونا و تکمیل زیر ساخت های درمانی شهرستان تاکنون بیش از ۱۶ میلیارد تومان کمک کردند.


وی عمده مشکلات حوزه درمان نکا بیماریهای غیر واگیر عنوان کرد و گفت: توسعه ورزش های همگانی باید بعنوان مطالبه جدی مطرح شود مردم تغذیه سالم و سبک زندگی ایرانی اسلامی و ازدواج آسان را جدی بگیرند..
خانجانی در بخش دیگر از سخنان خود به موضوع آمار ۹۲درصدی تزریق واکسن از سوی مردم در مرحله اول و ۹۱,درصدی در مرحله دوم اشاره کرد و گفت:۹۸تاکنون درصد از دانش آموزان نکایی واکسن تزریق نمودند به شهرستان توصیه جدی می شود نسبت به تزیرق واکسن مرحله سوم تسریع نمایند..
وی با توجه به ساخت و ساز درحال اجرا درحوزه درمان شهرستان خاطر نشان کرد: با تکمیل آاین طرحها به سرانه متوسط استان خواهیم رسید.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *