سردارحق طلب درآبلو نکا:اوج بصیرت ملت ایران دردفاع متبلورشد/عکس

خلاصه خبر : رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس سپاه یادواره شهدا را عملیات فرهنگی برشمرد و گفت: در کنار دستگاه‌های دولتی نهادهای مردمی و اقشار جامعه باید در برگزاری یادواره سهیم شوند تا ما بتوانیم ماموریت فرهنگی و معنوی خود را به شایستگی انجام دهیم

سردار حق طلب درمراسم یادواره شهدای آبلو نکاگفت:اوج بصیرت ملت ایران دردفاع متبلور شد.
به گزارش نیکاخبر  ؛مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های مقدس سپاه و بسیج گفت: یکی از اهداف ما در یادواره‌ها ادای دین به شهداست که این کمترین کار برای شهداست و هدف دیگر بزرگداشت مقام شامخ خانواده شهداست، ولی هدف اصلی ما در برگزاری این یادواره‌ها انتقال فرهنگ شهادت به نسل جوان و نوجوان است.


وی خاطر نشان کرد تاکنون از سی و یک استان کشور در۲۹ استان ۲۹ کنگره شهدا برگزار شد امیدواریم بتوانیم در یک حرکت فرهنگی فاخر مواریث دوران دفاع مقدس و جهاد و شهادت را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

وی ادامه داد: استکبار جهانی امروز از داشته‌های نظامی ما در هراس و واهمه نیست بلکه از روحیه جهاد و شهادت فرزندان این مرز و بوم بیمناک است.
سردار حق طلب خاطرنشان کرد:امروز حیات جامعه اسلامی ما مرهون فرهنگ جهاد و شهادت است و همواره سعی کردیم تا با برگزاری آئین‌های پاسداشت شهدا فضای معنوی جامعه را تلطیف کنیم.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس سپاه یادواره شهدا را عملیات فرهنگی برشمرد و گفت: در کنار دستگاه‌های دولتی نهادهای مردمی و اقشار جامعه باید در برگزاری یادواره سهیم شوند تا ما بتوانیم ماموریت فرهنگی و معنوی خود را به شایستگی انجام دهیم

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. ضمانت خروج امریکا
    تحت نظارت بسیج مردمی و مرجع سیستانی
    در سند خروج.مقتدى الصدر
    ضمانت خروج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *