پرونده ۸۰ درصد از دهیاران مازندران در مرحله گزینش قرارگرفت/ عکس

مدیر کل امور روستایی و شورای استانداری مازندران خبر داد : تعیین تکلیف وضیعیت گزینشی تمامی دهیاران استان در دستور کار قرار دارد .
به گزارش نیکا خبر ،  ، محمد رضا غلامی درحاشیه برگزاری آزمون گزینشی دهیان بخش هزار جریب نکا با اعلام این مطلب خاطر نشان کرد : تاکنون پرونده ۸۰ در صد از دهیاران مازندران از شهرستانها به گزینش استان ارسال شده است مابقی دهیاران هرچه سریعتر برای تعیین تکلیف جایگاه خدمتی خود اقدام نمایند.
مدیرکل امور روستایی و شورا های استان مازندران در ادامه با اشاره به اینکه از سال ۹۹ طرح قانون جامع حمایت دهیاران از طریق دولت وارد صحن مجلس ارسال شده است تسریع داد امید اشت با اهتمام نمایندگان محترم مجلس بر موضوع اتفاقات خوبی  را در اینده شاهد خواهیم بود .

وی با اشاره به اینکه تمامی دهیاران ضمن آموزش مصاحبه حضوری و گزینش در سال جاری تعیین تکلیف خواهند شد تصریح داد :هویت بخشی به اعضای شورای اسلامی و دهیاران  در دستور کار جدی ما قرار دارد و از جمله برنامه های الویت دار ماست با بگونه که برای تمامی اعضای شورای اسلامی و دهیاران محترم کارت شناسایی هوشمند صادر خواهد شد .
شایان ذکر است :در مازندران بیش از ۳۶۰۰ روستا وجو دارد که اداره امور آنها از طریق بیش از ۷۰۰۰ نفر شورا و ۲۲۷۰  دهیار انجام می شود .

 

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *