کمک ۳۰۰ میلیون تومانی خیرین نکایی به خانواده های زندانیان / عکس

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان نکا ازکمک خیران نیکوکاربه ۵۰ خانواده زندانی این شهرستان خبرداد.
به گزارش نیکا خبر ،حسین محمدپورگفت: درآستانه شب یلدا ۵۰ سبد کالایی دربین خانواده های نیازمند تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان نکا توزیع شد .
مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان نکا ،ظهرامروزدرحاشیه توزیع بسته های حمایتی برای خانواده های زندانیان درفاطمیه این شهرستان که با حضور امام جمعه ودادستان محترم نکا و نیز واعضای این انجمن برگزار شد گفت : برای تهیه این سبد های کالایی به همت خیّرین خیر اندیش انجمن حدود ۳۵ میلیون تومان هزینه شده است .
محمدپورآکردی با بیان اینکه درکنار این سبد های کالا مبالغی هم به خانواده های تحت پوشش کمک نقدی می شود افزود : امسال انجمن حمایت از زندانیان نکا شاهد کرم و بخشش خیرین و آزادی ۲۱ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد هستیم که با حمایت مالی۱۸۰ میلیون تومانی خیرین از بند زندان رهایی پیدا نمودند.
وی گفت: کمک به خانواده زندانیان یکی از اولویت‌های انجمن است و مشارکت مردمی در نهادینه سازی این فرهنگ نقش مهمی دارد و می‌تواند بخش مهمی از دغدغه‌های خانواده زندانیان را مرتفع سازد.
وی ضمن قدردانی از اقدام انساندوستانه خیرین نیکوکار، گفت: واقعا روند کمک به خانواده زندانی در شهرستان نکا هر روز رو به افزایش است و امیدواریم این اقدامات معنوی و کمک‌های خیرخواهانه کمی از آلام و دغدغه‌های فرزندان و همسران زندانی بکاهد.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *