یادواره شهدای دانش آموز تحت عنوان “لاله های روشن در نکا برگزار شد

در هنرستان شهید مطهری نکا از مقام شامخ شهدای دانش آموز با محوریت شهید یوسفی تجلیل شد
به گزارش نیکا خبر :، مراسم یادواره شهدای دانش آموزی با عنوان طرح ملی لاله های روشن در هنرستان پسرانه شهید مطهری شهرستان نکا برگزار شد.
در این مراسم که با حضور ، خاندان شاهد وایثارگر و تعدادی از دانش آموزان در سالن اجتماعات هنرستان استاد شهید مطهری برگزار شد.ابتدا با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز و پس از سرود ملی و صلوات خاصه، دوتن از دانش آموزان به قرائت وصیتنامه و زندگینامه شهید شاخص این هنرستان( شهید یوسفی) پرداختند.
در ادامه آقای مهدویان با مداحی و نوحه خوانی شور و شکوه بیشتری به مراسم بخشیدند.
سرهنگ زلیکانی مسئول هیئت رزمندگان شهرستان نکا با بیان خاطراتی از دوران جبهه و جنگ، رشادت ها و ایثارگری های شهدا، جانبازان و ایثارگران خاطر نشان کرد : : هدف از برگزاری این مراسم نورانی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداست.
وی افزود: بزرگداشت شهدای دانش آموز نشان دهنده نقش تاثیرگذار دانش آموزان در دوران دفاع مقدس است.شهدای دانش آموز این مرز و بوم به ما درس زندگی، آزادگی و زیر بار ظلم نرفتن داده ماباید دراین راه ثابت قدم استوار باشیم
وی ضمن تاکید بر معرفی شهدای دانش آموز در مدارس به نسل جدید گفت: دانش آموزانِ امروزِ ما، با الگوبرداری از این شهدا و ادامه راه آنها می توانند با حضور خود در صحنه های علمی، فرهنگی، اجتماعی، زمینه توسعه و پیشرفت ایران اسلامی را بیش از بیش فراهم سازند.

 

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *