دسترسی۴۹۵۰ خانوار نکایی به خدمات دفتر ICT روستای

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از افتتاح دفتر ICT روستایی در روستای تازه آباد کلا بخش مرکزی شهرستان نکا خبر داد.

به گزارش نیکا خبر ، سید مصطفی فلاح در حاشیه مراسم افتتاح دفتر ICT روستایی در روستای تازه آباد کلا بخش مرکزی شهرستان نکا گفت: با افتتاح این دفتر، دسترسی اهالی هفت روستا دنگسرک، زاغمرز، نوذرآباد، برگه، زینوند، خورشید با جمعیتی بالغ ۴۹۵۰ خانوار به خدمات دستگاه‌های اجرایی تسهیل شده است.

این مراسم با حضور حجت السلام والمسلمین لائینی امام جمعه محترم شهرستان نکاء، بخشدار مرکزی به همراه جمعی از مسوولان محلی و اهالی این روستا‌ها برگزار شد.
فلاح با تاکید بر رعایت حقوق شهروندی و کسب رضایت مردم در دفاتر افزود: صدور پروانه دفاتر پیشخوان دولت و ICT روستایی با هدف ارائه خدمات دستگاه‌های اجرایی خدمات دهنده استان به دفاتر پیشخوان در راستای تحقق اهداف دولت الکترونیک، ارتقاء سلامت اداری، کاهش مراجعات مردم شهر‌ها و دستگاه‌های خدمات دهنده و جلب رضایت شهروندان می‌باشد.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران گفت: افتتاح دفاتر ICT روستایی با هدف ارائه خدمت به مردم صورت می‌پذیرد و ارائه این خدمات زمینه ساز اعتماد مردم به خدمات غیرحضوری دستگاه‌های دولتی و نهاد‌های غیردولتی است.

فلاح در ادامه به تقویت نقش دفاتر ICT روستایی برای توسعه این مناطق با اثرگذاری بر رونق کسب و کار‌های جدید، کمک به افزایش تولید و فروش محصولات و اشتغال پایدار مردم منطقه اشاره کرد.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *