فرمانده سپاه نکا اعلام کرد: یادواره شهید مدافع فیروزآبادی برگزار میگردد/ عکس

خلاصه خبر : فرمانده سپاه نکا گفت : در۱۶ ادررماه از ساعت ۱۸ تا ۲۰ ویژه برنامه بزرگداشت شهید والا مقام عبدالرحیم فیروزآبادی در مسجد سعادت مهرآباد نکا با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار میشود . او گفت: در این مراسم که با سخنرانی آیت الله محمدی لائینی همراه است ویژه برنامه گرامیداشت روز دانشجو و تجلیل از دانشجویان عزیز انجام خواهد شد .

فرمانده سپاه نکا اعلام کرد: یادواره شهید مدافع در این شهرستان برگزار میگردد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما سرهنگ نجفی در گفتگوباخبرنگارما اظهار داشت: شهدای والا مقام مدافع حرم در پاسداشت آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و دفاع از حرم تا آخرین قطره خون خود در مقابل دشمن ایستاده و اجازه ندادن ذره ای از حریم امن توسط داعش مورد تجاوز قرار گیرد
وی به پاسداشت و تکریم شهدا و خانواده معزز شهدا تاکید کرد و افزود: شهدا انسان‌های بزرگی بودند که برای خدمت به جامعه و در راه رضای الهی پا در عرصه خطر گذاشته و از جانشان مایه گذاشتند.
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نکا بر ضرورت پاسداشت روز دانشجو اشاره کرد و گفت :روز دانشجو نشات گرفته از قیام روزی است که دوران تاریک ستمشاهی می خواست با ظاهرسازی کشور و مردم را به سخره بگیرد اما فرهیختگان جامعه بیدار بودند و اجازه این توطئه را ندادند.
وی بیان داشت: ما در طول ۸ سال دفاع مقدس هزاران شهید و جانباز تقدیم انقلاب کردیم ما با ساختار آمریکا، دولت آمریکا و نه ملت آن مشکل داریم آمریکا با یک دیدگاه استکباری روی کار است که قصدش حکومت بر دیگران و نادیده پنداشتن انسان ها است.

نجفی تبا بیان اینکه آسایش امروز شما و تحصیل با امنیت و خیال راحت حاصل ریخته شدن خون هزاران شهید است، تصریح کرد: استکبار ستیزی خاصیت درونی همه انسانها است به پاخاستن، دانشجویان به این دلیل است که به دنیا بفهمانند، میخواهیم کشورمان را خودمان حفظ کنیم.
فرمانده سپاه نکا یاد آور شد : پاسداشت شهدا باعث شناخت بیشتر جامعه از این انسان های بزرگ شده و این موضوع درالگوگیری جامعه به ویژه نسل جوان از شهدا و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اثرگذار است.
 
نجفی یادآور شد: شهدا صاحبان اصلی نظام و انقلاب بوده و حق بزرگی بر گردن ما دارند بنابراین باید برای زنده نگه داشتن یاد و نام آنان شهدا در جامعه همچنین توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان جوانان و نوجوانان تلاش
کرد.
او گفت : در۱۶ ادررماه از ساعت ۱۸ تا ۲۰ ویژه برنامه بزرگداشت شهید والا مقام عبدالرحیم فیروزآبادی در مسجد سعادت مهرآباد نکا با رعایت پروتکلهای بهداشتی برگزار میشود .
او گفت: در این مراسم که با سخنرانی آیت الله محمدی لائینی همراه است ویژه ب نامه گرامیداشت روز دانشجو و تجلیل از دانشجویان عزیز انجام خواهد شد
سرهنگ نجفی با اشاره به اینکه شهید مدافع حرم حاج عبدالرحیم فیروز آبادی دیرهنگام شهادت ۳۰ سال داشت اظهاررکردد: پایان مراسم ۳۰ سبد معیشتی به تعداد سال حیات شهید در قالب طرح مواسات بین آبرو مندان نیازمند توزیع خواهد شد.
شایان ذکر است :عبدالرحیم فیروزآبادی عضو رسمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود و در لشکر۲۵کربلا و در گردان صابرین به اسلام خدمت می کرد که در ؟/؟/۱۳۹۴ هجری شمسی در کشور سوریه استان حلب شهر الحاضر روستای القراصی منطقه وادی الترک در حین ماموریت مستشار ی توسط تروریست های تکفیری شهد شیرین شهادت نوشید و در جوار رحمت الهی جای گرفت. پیکر پاک شهید فیروز آبادی در مورخه ۱۳۹۴/۰۹/۱۹ پنجشنبه ۲۸/صفر/۱۴۳۷ هم زمان با رحلت جانسوز پیامبر اسلام و امام حسن مجتبی بر دستان پر مهر مردم شهید پرور تشییع و در گلزار شهدای روستای آبلو دفن شد.

شهیدان، محرم علی مرادخانی از تنکابن و مصطفی شیخ الاسلام از کندلوس نوشهر و روح الله صحرایی از هزار سنگر آمل و حاج عبدالرحیم فیروزآبادی از شهرستان نکا رزمندگانی دلاور از استان ولایتمدار مازندران بودند که در دفاع از حرم حضرت زینب به شهادت رسیدند و در یک روز به جوار رحمت الهی منتقل شدند. سلام و درود خدا بر روح پاک و مطهرشان.راهشان ادامه دارد.

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. کارمندان از هنگ کنگ. وزارت اقتصاد
    چقدر کارمند نیاز دارید. ایران. رنسانس اقتصادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *