بیش از ۱۵ روستای هزارجریب نکا سفیدپوش شد/عکس

در نخستین روز های دهه دوم آذر ماه، از شامگاه پنج شنبه شاهد بارش برف در محورهای کوهستانی مناطق استان مازندران بودیم و در شرق استان نیز اغلب روستاهای بالادست و کوهستانی سفیدپوش شده‌اند.
به گزارش نیکا خبر ، ازشامگاه روز پنج‌شنبه، محورهای مختلف کوهستانی شرق مازندران با افزایش ابرها، شاهد بارش برف و باران پراکنده بوده است که کم کم بر میزان بارش برف در مناطق کوهستانی افزوده شد
رئیس شورای اسلامی بخش هزار جریب نکا با اعلام اینکه با کاهش دما و بارش برف در مناطق کوهستانی و بالادست منطقه هزارجریب؛ شاهد برف‌گیر شدن روستاها هستیم، گفت: بیش از ۱۵ روستای هزارجریب نکا همانند ورپام ، لیمونده ، ارم کچپ محله تجرخیل ، بندبن ، بادابسر ،لترگازعلیا ، لیمونده ، در مزار …….سفیدپوش شدند.
مجتبی وفایی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به رعایت نکات ایمنی در محورهای مختلف اظهار کرد: افراد از مسافرت‌های غیر ضروری خودداری کرده و زنجیر چرخ را در محورهای کوهستانی به همراه داشته باشند.
وی افزود: بارش برف و کولاک در ارتفاعات،سبب کاهش دید در هنگام رانندگی در مه و کولاک و لغزنده بودن جاده‌ها از موارد مهمی است که باید در هنگام تردد در محورهای مختلف شهری و روستایی در هنگام بارش برف و باران در دستور کار باشد.
وفایی گفت :با توجه به لغزنده بودن جاده‌ها هنگام بارش برف و بعد از آن، رانندگانی که از محورهای کوهستانی عبور می‌کنند؛ حتما تجهیزات ایمنی زمستانه بویژه زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.
وی گفت : ازغروب جمعه بارش برف نسبتا متوقف شده ولی همچنان در ارتفاعات هزارجریب با کاهش دما روبرو هستیم .

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *