از سر گیری اعزام کاروانهای راهیان نور کشور

رئیس سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور بسیج گفت : راهیان نور واکاوی و گنج یاب سیر شهدا است که برای پیمودن گام دوم انقلاب نیاز به جوانانی از جنس رزمندگان دفاع مقدس وجوانان مدافعان حرم داریم.
به گزارش نیکا خبر ، ، سردار عباس مطهری ، درهمایش بررسی نقش شهید حاج قاسم سلیمانی درجهانی شدن بسیج ،درجمع بسیجیان شهرستان نکا درروستای اطرب این شهرستان به تبیین شکل گیری نهادمقدس بسیج پرداخت و گفت
بسیج مقدس ترین نهاد انقلاب ازمخلص ترین انسانها تشکیل شد و امروز پس از سالها افتخار آفرینی در ۸ سال دفاع مقدس در دفاع ازکیان اسلامی درکنار دیگر نیروهای مردمی و مسلح کارنامه زرینی وپرافتخاری دارد.
دبیرقرارکاه مرکزی راهیان نورسپاه و بسیج کشور با اشاره به حماسه آفرینی های سردارحاج قاسم سلیمانی خاطرنشان کرد:مهمترین ویژه گی سردار سلیمانی که امروز بعنوان مکتب سلیمانی مطرح شده است ولایت مداری اوست که در جبهه مقاومت بعنوان الگوی عملی و رفتاری او بسیجی ولایت مدار در دیگراقصی نقاط جهان هم شکل گرفت .
او گفت:یکی از موفقیت های حاج قاسم نگاهش به الگوهای عملی و رفتاری ائمه و ولایت فقیه بود و با بهرمند ی از سیره شهداروحیه مردمی بودن بسیج را نهادینه کردو توانست بسیج را جهانی نماید
دبیرقرارکاه مرکزی راهیان نورسپاه و بسیج کشور یادآور شد: :دشمنان اسلام بدنبال حکمرانی فضای مجازی هستند و بسیج باید با الهام از الگوی رفتاری عملی در سایه سار مکتب سردار سلیمانی با استفاده از فن آوری های روز در فضای مجازی نقشه های دشمنان را نقش بر آب نماید.
سردار مطهری در حاشیه این همایش در گفتگوبا خبرنگار ما خاطر نشان کرد : با اشاره به اینکه مخاطب راهیان نور همه ملت ایران هستندتصریح داد : با تدابیر لازم و تهمیدات مناسب بحمدالله اعزام کاروانهای راهیان نور از سر گرفته خواهد شد .
وی با بیان اینکه راهیان نور واکافی و گنج یاب سیر شهدا است که برای پیمودن گام دوم انقلاب نیاز به جوانانی از جنس رزمندگان دفاع مقدس وجوانان مدافعان حرم داریم و راهیان نور یکی از بهترین راه‌های دستیابی به الگوهای رفتاری است و اثرگذارترین عملیات محسوب می‌شود.
مطهری با اشاره به نقش برپایی اردوی راهیان نور در خصوص مقابله با جنگ نرم استکبار گفت:ما تلاش می کنیم از گردشگری مراقبت کنیم تا ابزار جنگ فرهنگی کشور نشود و گردشگری اسلامی ایرانی را رقم بزنیم و برای ترویج گردشگری و اعتلای آن به دستگاهای متولی گردشگری کمک خواهیم کرد
وی تاکید کرد : راهیان نور فناوری در مقابله با جنگ نرمی است که دشمن ایجاد کرده و باید از این ظرفیت به‌درستی و در راستای اشاعه فرهنگ شهادت استفاده کرد.
وی گفت امسال در کنار برگزاری راهیان نور مجازی راهیان نور حقیقی را ادامه می دهیم اعزام دانش آموزان در بعضی از استانها شروع شده و با تهمیدات لازم و رعایت پروتکل های بهداشتی و انشالله دراواخر اسفند و فروردین مامردم نیز از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس بازدید بعمل خواهند آورد .

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *