نقشه شوم دشمن برای جذب دانش آموزان نخبه

دشمنان نه تنها برای پذیرش نخبگان جوان حتی برای جذب دانش آموزان نخبه ایرانی آغوش بازکرده اند.
به گزارشنیکا خبر ، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی نماینده، ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساری با تاکید بر جوان‌گرایی و تقویت جریان‌های انقلابی در کشور، گفت: دشمنان جوانان نخبه و حتی دانش‌آموزان نخبه را با آغوش باز پذیرش می‌کنند در‌حالیکه ما هل‌شان می‌دهیم.

او توجه به معیشت مردم، اشتغال جوانان و رفع موانع تولید را از جمله مسائل مهمی دانست که دولت باید به آن توجه بیشتری کند و افزود: متاسفانه باب تجملات و تشریفات باز شده و به جایی رسیده ایم که بسیاری از هزینه‌ها صرف تعمیر بارگاه به‌جای صرف تعمیر مملکت می‌شود.

خطیب نمازجمعه ساری ادامه داد: متاسفانه بخش زیادی از هزینه‌ها صرف تعمیر بارگاه، تشریفات، تجملات و خرید خودرو‌های خارجی می‌شود.

محمدی‌لائینی گفت:همه مسؤولان اگر از تولیدات داخلی استفاده کنند هم از تجملات کاسته می‌شود هم کیفیت تولیدات داخلی افزایش پیدا می‌کند.

نماینده، ولی فقیه در مازندران با اشاره به برگزاری مراسم تکریم و معارفه استانداران قدیم و جدید از تلاش استاندار سابق تشکر کرد و گفت: در تاکید بر سخنان استاندار جدید مازندران، توصیه بررویکرد اقتصادی، عمران و آبادانی، مساله معیشت، اشتغال جوانان، رفع موانع تولید است.

نماینده، ولی فقیه در مازندران افزود: استاندار مازندران اجرای طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام و طرح‌های مهمی که سبب تحول و باز شدن گره‌های توسعه استان می‌شود را پیگیری کند.

نماینده، ولی فقیه در مازندران با یادآوری سالروز شهادت سردار شهید تهرانی‌مقدم پدر صنعت موشکی ایران، گفت: نقش سردار تهرانی‌مقدم‌ها و سردارانی که بنیان امنیت و دفاع این مملکت بودند را نمی‌توان فراموش کرد

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *