امام جمعه بابلسر :شهدا شناسنامه معنوی و فرهنگی عزت و غیرت هر شهر هستند

خلاصه خبر : امام جمعه بابلسر : متاسفانه امروز در بین خانواده‌های مازندرانی شاهد هستیم که بجای فرزند پروری شوهر داری به سگ پروری و نگهداری سگ روی آوردند.

امام جمعه بابلسر:اقتدار سپاه پاسداران در شکست آمریکا بر همگان مشخص شد
حجت الاسلام «قلی‌پور» گفت: اقتدار نظام در جهان زبانزد عام و خاص شد و اقتدار سپاه پاسداران در شکست آمریکا بر همگان مشخص شد.

به گزارش  نیکا خبر ،  حجت الاسلام «محمد اسماعیل قلی‌پور» امام جمعه بابلسر امشب در یادواره شهدای مسجد قمر بنی هاشم (ع) شهرستان نکا ضمن قدردانی از برگزار کنندگان یادواره‌ها و بیان اینکه شهدا شناسنامه معنوی و فرهنگی عزت و غیرت هر شهر هستند، اظهار داشت: شهدا روح صداقت و صفا هستند و اولین سنگ بنا برای یادواره‌های شهدا را ذات اقدس الهی ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه یادواره شهدا یعنی راه و مسلک شهیدان را فراموش نکنیم، افزود: نظام مقدس اسلامی ارمغان شهدا و حاصل فداکاری‌های آنهاست و همه مدیون خون پاک آن‌ها هستیم.

حجت الاسلام قلی‌پور با عنوان اینکه ارمغان شهدا از بین رفتنی نیست، خاطرنشان کرد: پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی بدست امام زمان سپرده خواهد شد و کلید بصیرت و دشمن شناسی در دست ماست و خدعه و نیرنگ دشمنان را باید خنثی کنیم.

امام جمعه بابلسر با بیان اینکه یکی از راه‌های شناخت دشمنان بصیرت است، گفت: حواسمان باشد دشمن دست به اقداماتی می‌زند که تهاجم فرهنگی نمونه بارز آن است و متاسفانه امروز در بین خانواده‌های مازندرانی شاهد هستیم که بجای فرزند پروری شوهر داری به سگ پروری و نگهداری سگ روی آوردند.

حجت الاسلام قلی‌پور با بیان اینکه دشمن قصد نا امید کردن مردم و نا امن کردن نظام ما را دارد، گفت: اقتدار نظام ما در جهان زبانزد عام و خاص شد و اقتدار سپاه پاسداران در شکست آمریکا بر همگان مشخص شد، اما هوشمندی رهبر معظم انقلاب اسلامی و بصیرت مردم نقشه دشمنان را ناکار کرد و نجات ما ارتباط دلی با ولایت دارد.

وی گفت: دشمن از طریق نفوذ ضربه‌های فراوان به کشورمان زده است و باید مراقب باشیم آب به آسیاب دشمن نریزیم و مراقب باشیم از قطار انقلاب پیاده نشویم.
در پایان این مراسم طنین مداحی حاج صادقا آهنگران پس سالها خاطرات ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس در شهرستان نکا زنده شد .
نکته : در این مراسم معنوی شهدای تنها مدیران نهادی انقلابی شامل تبلیغات اسلامی ، بیناد شهید و فرماندهی سپاه، کمیته امدادحضرت امام حضور داشتند واثری از حضور مدیران دستگاههای دولتی نبود

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *