حجت الاسلام جواد فلاح به سمت مدیرجدیدحوزه علمیه مازندران منصوب شد/عکس

انتصاب مدیر جدید حوزه علمیه مازندرانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مازندران، در حکمی از طرف مدیر حوزه علمیه کشور ؛ حجت الاسلام جواد فلاح به سمت مدیر جدید حوزه علمیه مازندران منصوب و جایگزین حجت الاسلام محمود ابوترابی شد.

به گزارش  نیکا خبر مراسم معارفه حجت الاسلام جواد فلاح و قدردانی از حجت الاسلام محمود ابوترابی، امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین ملکی قائم مقام حوزه‌های علمیه کشور، نماینده ولی فقیه در مازندران، اعضای شورای استانی حوزه علمیه مازندران، مسؤولان و مدیران مدارس علمیه و همچنین سایر مدیران استانی در دفتر نماینده، ولی فقیه در ساری برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران در این مراسم گفت: باید با رفع برخی مشکلات و آسیب‌ها شاهد حوزه علمیه پویا، سازنده و شکوفاتر در استان باشیم.

آیت الله محمدی لائینی با گرامیداشت ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی افزود: این هفته یادآور خاطره‌های گوناگون شامل تبعید تاریخی حضرت امام راحل، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و شهادت جمعی از دانش آموزان و دانشجویان است.

وی ولایت فقیه را نوعی مدیریت کلان برای هدایت، ساماندهی و سرپرست امت دانست و گفت: مدیریت در اسلام نقش مهمی دارد و برای موفق شدن مدیر باید مدیریت بر نفس داشته باشد و به جهاد اکبر توجه کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به تأخیر در معرفی استاندار مازندران گفت: اگر قرار است تغییری در استانداری صورت گیرد باید فردی مدیر و مدبر و شایسته برای این سمت برگزیده شود.

آیت الله محمدی لائینی گفت: در حوزه علمیه مازندران دارای یکسری آسیب‌هایی هستیم و باید با رفع آن شاهد حوزه علمیه پویا، سازنده و شکوفاتر باشیم.

حجت الاسلام جواد فلاح مدیر جدید حوزه علمیه مازندران نیز در مراسم معارفه خود رفتار جهادی و انقلابی و حرکت بر مبنای گفتمان انقلاب را امری مهم برشمرد و گفت: ما مسئول هستیم و باید دستاورد‌های ایجاد شده در حوزه علمیه را حفظ کنیم.

وی افزود: باید تمامی دغدغه‌ها برای حوزه علمیه باشد و برای رفع مشکلات و پویایی حوزه تلاش کنیم.

گفتنی است حجت الاسلام جواد فلاح سابقه مدیریت مرکز خدمات حوزه علمیه مازندران را در کارنامه خود دارد.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *