قدردانی ریاست هیات دوچرخه سواری نکا از برگزار کنندگان لیگ دوچرخه سواری مازندران

رئیس هیات دوچرخه سواری شهرستان نکا با ارسال پیامی از برگزارکنندگان مسابقات لیگ دوچرخه سواری استان مازندران قدردانی کرد. به گزارس نیکا خبر ، سید عمار محمدی قلعه سری با ارسال پیامی مراتب سپاس و قدردانی خود را از کلیه عوامل ودست اندرکاران برگزاری مسابقات لیگ دورچرخه سواری استان مازندران اعلام کرد .
در متن سید عمار محمدی قلعه سری آمده است بسی شایسته است به پاس تلاش‌ها و زحمات مستمر همه شما بزرگواران در برگزاری باشکوه و بدونه حواشی همایش و اختتامیه لیگ دوچرخه سواری استان راستای پیشرفت همه ی جانبه و تعالی ورزش دوچرخه سواری و نهادینه شدن این امر مهم نهایت سپاس و قدردانی خویش را ابراز داریم.
بدینوسیله هیات دوچرخه سواری شهرستان نکا بر خود فرض میدارد به مصداق «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»از اهتمام جناب فرماندار محترم ، اعضای محترم شورای اسلامی شهر و شهردارساعی ، ریاست اداره ورزش و جوانان ،ریاست هیات دوچرخه سواری استان ، پرسنل خدوم پلیس راهور و نیروی انتظامی ، گروهای مختلف جمعیت هلال احمر ،هیات دوچرخه سواری بسیج سپاه کربلا، اداره ورزش و جوانان و هیات دوچرخه سواری میاندورود، مدیریت منطقه نمونه گردشگری قرمرض،اصحاب رسانه جرائد وخبرنگاران و عکاسان،تربیت بدنی سپاه نکا،هیات اتومبیل رانی وموتورسواری ،داوران تلاشگر،سرپرستان،مربیان و دوچرخه سواران ونیز نفرات برتر و مالکان تیم هاخصوصا مربی مالک آرویج شضرق نکا صمیمانه تشکر و مراتب امتنان خود را اعلام داشته و تداوم حضور و تاثیر ان بزرگوارتان را در مجموعه همواره مسئلت دارم.

 

دیدگاه های این مطلب

2 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. سلام بر شما سید عمار محمدید وهمراهان که بانی چرخ دوچرخه سواری نکا شدید تا قهرمانلن شهر مان افتخار افرین شوند قهرمانی مبارک

  2. شهریار علی بیکی در گفت:

    درودبرشماو تمامی عوامل این اتفاق بزرگ که در استان رخ داد و دست به دست هم داده تا یک برنامه بزرگ و عالی رخ داده تشکر از جناب اکبر زاده که باعث و بانی این رخداد و تمامی هیت های دوچرخه سواری شهرستان ها امیدا ست که در آینده بهترین هارو در استان شاهد باشیم و قدر دان زحمات شما جناب استاد سید عمار قلعه سرایی بابت میزبانی عالی شما و بدون هیچگونه حواشی و تبریک به شما بابت مقام بدست آمده و اجرایی آخرین مرحله و میزبانی در مسابقات استان در نکا تشکر می نمایم شهریار علی بیکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *