پیام تبریک دبیر هیات دوچرخه سواری بسیج سپاه کربلا به مهندس”صادق جایروندی”

خلاصه خبر : در پی انتصاب جناب "صادق جایروندی " به عنوان مدیرعامل شرکت صنعتی بهپاک شهرستان بهشهر؛عبدالمطلب کریمی دبیر هیات دوچرخه سواری سپاه کربلای استان مازندران با ارسال پیام تبریک انتصاب وی را تبریک گفت .

در پیام کریمی آمده است : جناب آقای مهندس “صادق جایروندی ” انتخاب شایسته‌ حضرتعالی را به عنوان مدیرعامل شرکت صنعتی بهپاک تبریک و تهنیت عرض نموده، و از خداوند منان تداوم توفیقات این مجموعه را تحت مدیریت حضرتعالی خواستاریم.
امید که در سال “تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها” شاهد رشد و شکوفایی مجموعه صنعتی بهپاک با مدیریت جنابعالی باشیم.
متن کامل پیام به شرح ذیل آمده است :
بسمه تعالی
جناب آقای مهندس صادق جایروندی انتصاب شایسته و هوشمندانه شما را به عنوان مدیر عامل شرکت صنعتی بهپاک بهشهر که نشان از لیاقت و تجربیات بسیار گرانقدر شماست، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم امیدوارم که با توجه به پشتکاری که در جنابعالی ،و نیز عشق و علاقه در ورزش و صنعت تولید و کلیه امور محوله سرلوحه برنامه های کاری شما می باشد، امید است لطف خدا و توفیقات روز افزون در ادامه مسیر خدمت شامل تان گردد. ،
اینجانب ضمن آرزوی توفیق روز افزون رجائ واثق دارم حضورتان در شرکت صنعتی بهپاک و کارخانه درخشان در طول دوران خدمت د شرکت های صاحب برند معروف منشاء تحول و پویایی مضاعف خواهد شد.
امیدوارم که در تمامی مراحل زندگی و مسند جدید همواره سربلند و پیروز ، و در سایه توجهات بارتعالی موفق به توفیقات روز افزون باشد
یا علی مدد
عبدالمطلب کریمی
دبیر و نائب رئیس بسیج هیئت دوچرخه سواری سپاه کربلای استان مازندران.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *