قرمرض رنگ عوض کرده است /عکس

خلاصه خبر : انتخاب قرمرض بعنوان منطقه نمونه گردشگری مازندران/عکس

مدیرکل میراث‌فرهنگی،گردشگری وصنایع‌دستی مازندران ازانتخاب قرمرض بعنوان منطقه نمونه گردشگری دراستان مازندران خبرداد
به گزارش نیکاخبر ،سیف‌الله فرزانه درحاشیه بازدیدازمجموعه پارک جنگلی قرمرض نکاکه بهمرار فرماندار ف شهردار ، اعضای شورای شهر و رئیس اداره کردشگرگری شهرستان نکا انجام گرفته بودگفت: مجموعه قرمرض نکا یکی از بارزترین و مهمترین فضا هایی است که بعنوان منطقه نمونه گردشگری شاخته شده و می تواند باحضور توریست و گردشگر اقتصاد منطقه درحوزه گردشگری رونق ایجاد نماید .
خلیلی شهردار نکا نیز در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگا ما از پیشرفت ۹۹ در صدی این پارک جنگلی خبر داد و گفت : برای آماده سازی این مجموعه تا کنون بیش از ۱۴میلیارد تومان هزینه شده است که دارای بخش های مختلف ابنیه اقامتی ، آلاچیق ها ف سرویس بهداشتی نمازخانه باند سلامت پیست دوچرخه سواری و مهمانسراها ست .
لازم به یادآوریست :چشمه آب معدنی قرمرض چشمه ای زیبا در ۷ کیلومتری جنوب شهر نکا در میان تپه های جنگلی که از چشمه های منحصربفرد است آن بوده و از جذابیت خاصی برخوردار است.
البته در کنار این جذابیت منظره ای، بعلت خواص درمانی شایانی که دارد نه تنها اهالی منطقه بلکه مسافران بسیاری از نقاط مختلف کشور را برای استفاده از خواص درمانی (بویژه درمان سنگ کلیه ) به سوی خود می کشاند.شما هم اگر از سنگ کلیه رنج می برید یا به دنبال گردش و تفریح در دل طبیعت هستید قرمرض را در برنامه های خود جای دهید.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *