ساخت مستند‌های ویژه از زندگینامه سرداران شهید مازندرا

مدیر کل صدا و سیمای مازندران : مستند‌های ویژه از زندگینامه سرداران شهید استان ساخته می‌شود.

به گزارش نیکا خبر و به نقل از :خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مازندران ، مدیر کل صدا و سیمای مازندران در جلسه صبح امروز با برنامه سازان سیمای استان ضمن تأکید بر لزوم الگوسازی مستند برای نسل امروز و نسل‌های آینده، از برنامه سازان سیما خواست ساخت حداقل ۲۰ مستند از زندگی سلحشورانه ، شورانگیز و مؤمنانه سرداران شهید مازندران در دستور قرار دهند و تا پایان امسال آماده پخش کنند.

هادی ابراهیمی افزود : سرداران دفاع مقدس ، اسطوره‌های بی بدیلی هستند که دنیا در حسرت داشتن چنین الگو‌های بزرگی است تا ملت‌ها به ملیتشان افتخار کنند.

او گفت: برای ثبت این افتخارات از تمامی اختیارات و امکانات مدیریتی استفاده کرده و از برنامه سازان حمایت میدانی و مالی می‌کنیم.
ابراهیمی گفت : لشکر ویژه ۲۵ کربلای مازندران نه تنها برای مازندرانی‌ها بلکه برای بسیاری از استانها، مظهر شجاعت و فداکاری است و اگر در برنامه سازی به این امر مهم رویکرد مشهود نداشته باشیم، دچار خسران دنیوی و اخروی می‌شویم.

مدیرکل صدا و سیمای مازندران ادامه داد: با سپاه کربلا برای همکاری گسترده و در اختیار گذاشتن مستندات و آثار مورد مطالبه برنامه سازان هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *