غلامی : نیروی انتظامی نیاز یک جامعه آرمانی است

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران نیروی انتظامی نیاز یک جامعه آرمانی است همه اندیشمندان اجتماعی بر ضرورت وجود چنین نیرویی در تمام جوامع تاکید دارند .
به گزارش نیکا خبر :دکتر غلامی در مراسم تجلیل از نمونه های ترافیکی راه استان که با حضور شهید زنده جانباز بیش از ۷۰ درصد هشت سال دفاع مقدس سرتیپ دوم داود نظام اسلامی مشاور فرماندهی ستاد نیروهای مسلح ، سرهنگ علی دستور معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان، سرهنگ عبادی سرپرست پلیس راه استان، مهندس طاهری بخشدار مرکزی نکا در پلیس راه استان برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: آرزوی انسان ها در همه جوامع دارا بودن دنیایی سراسر از صلح و آرامش بوده ولی بشر با همه تلاش ها هنوز نتوانسته براین آرزو جامه عمل بپوشاند.

وی افزود: همیشه عده ای با زیرپا گذاشتن ارزش ها ،هنجارها و رسوم اجتماعی، حریم جامعه را نقض و چهره آن را آلوده کرده اند بر این اساس با توجه به ضرر و زیان هایی که این افراد از لحاظ فرهنگی ، اقتصادی ، اجتماعی بر پیکر اجتماع وارد می کنند نیاز به یک #نیروی مقابله گر است.
غلامی تصریح کرد: نیروی انتظامی نیاز یک جامعه آرمانی است و همه اندیشمندان اجتماعی بر ضرورت وجود چنین نیرویی در تمام جوامع تاکید دارند .
وی ارزشی و مردمی بودن را دو ویژه گی بارز پلیس ایران برشمرد و تصریح کرد: روحیه اعتقادی و مردمی بودن پلیس سبب شد امروز همه آحاد جامعه به ویژه #دهیاران استان با سیاست ها و برنامه های نیروی انتظامی همراه و همگام باشند.
دکتر غلامی با تقدیر از دهیاران استان که همواره به عنوان مدیران روستایی نقش مهمی در توسعه روستاها ایفا می کنند ، بیان داشت: انجام کارهای فرهنگی ،آموزشی و ترویج فرهنگ صحیح ترافیک در بین روستائیان ، مدیریت ترافیک ، پیگیری در خصوص تهیه و نصب تجهیزات ترافیکی و ایمن سازی محورهای روستایی ، تهیه گزارش در خصوص نواقص راه روستایی و پیگیری رفع آن ، پیگیری در جهت ایمن سازی جلو مدارس ، تجهیز همیاران پلیس ، جلوگیری از ساخت و ساز در حریم راه های #روستایی ، آموزش کشاورزان مبنی بر تجهیز نمودن وسایل نقلیه کشاورزی به چراغ عقب و علائم ایمنی ، آموزش راکبین موتور سوار به داشتن کلاه ایمنی ، گواهینامه و بیمه نامه و آموزش عابرین پیاده توسط دهیاران در مساجد و مدارس را از جمله وظایف مهم #دهیاران به عنوان راهوران محله برشمرد.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *