امام جمعه سلمان شهر: همه افتخارات ایران اسلامی مرهون شهداست

همزمان با سالروز رحلت نبی مکرم اسلام(ص)و شهادت امام حسن مجتبی از مقام رفیع ۱۲ تن از شهدای والامقام روستای اطرب از بخش مرکزی نکا تجلیل شد.

به گزارش نیکا خبر ، امام جمعه سلمان شهر در جمع مجاورین آستانه مقدسه امام زاده عبدالله اطرب در مسجد جامع این روستا به تبیین ایثار پرداخت و گفت:شهدای والا مقام در پی فرمان ولی امر خود در دفاع از اسلام و مرزهای ایران اسلام از ارزشمندترین متاع که جان خودشان  بود گذشتند تا اسلام محفوظ باشد .

حجت الاسلام عبدالرحمان سورتیچی  تصریح داد:شهدا نماد راستین ایثارگری را به نمایش گذشتند و بعنوان راست قامتان تاریخ ماندگار شدند .

امام جمعه سلمان شهر خاطر نشان کرد :شهدا مشعل هدایتند همه وظیفه داریم در مقابل خانواده های  آنان و ایثارگران واقعی و مقام رفیع آنان سر تعظیم فرود آوریم.

وی با قدردانی از  برگزار کنندگان یادواره شهدای اطرب  تصریع  داد : افتخارات امروز کشور ما در عرصه‌های مختلف مرهون خون پاک شهداست.
.وی با نقل خاطره از اثار و گذشته شهدا ، دیدار با خانواده‌های آن‌ها توفیقی برای خادمان شهدا دانست و گفت: همه ما مدیون ایثارگری شهدا و ایثارگران در طول دوران دفاع مقدس هستیم و افتخار می‌کنیم خود را وقف خدمت به این عزیزان کنیم.

امام جمعه سلمان شهر  با اشاره به این‌که انقلاب اسلامی با خون پاک شهدا و فداکاری ایثارگران به ثمر نشسته افزود: افتخارات امروز کشور ما در عرصه‌های مختلف مرهون خون پاک شهداست و ما باید در انجام وظایف خودمان کوتاهی نکنیم که در این صورت باید پاسخگوی خون شهیدان باشیم.

یاد  آور می شوم در این مراسم  یکی از یادگاران دفاع مقدس به نقل روایت ایثار پرداخت و در ادامه یکی مداحان منطقه  به نوحه سرایی پرداخت و در پایان با رعایت پروتکل های بهداشی از مهمانان پذیرایی بعمل آمده است .

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. حشد الشعبی عراق کارمندان فالح فیاض را ممنوع کرد
    از انتخابات در عراق
    فساد در دولت عراق
    کارکنان ۲۰۰,۰۰۰ فالح فیاض باید مجاز به رای دادن باشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *