فرمانده سپاه نکا :اجرای یکصدعنوان برنامه هفته دفاع مقدس درنکا

فرمانده سپاه ناحیه نکا با اشاره به شعار محوری هفته دفاع مقدس با عنوان «ما پیروزیم» گفت: حدود یکصد عنوان برنامه متنوع از ۳۱ شهریور تا هفتم مهر در این شهرستان برگزار می‌شود.

سرهنگ نجفی در حاشیه رزه خودرویی اظهار داشت: رژه موتورسواران و نمایش اقتدار با حضور نیروهای مسلح همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس با شعار «قدرت؛ توانمندی و اقتدار نیروهای مسلح» در سطح شهر به نمایش گذاشته شد
وی نواختن زنگ مقاومت در مدارس با حضور مسئولان شهرستان، افتتاح ۵ باب خانه محروم و یادمان ازگلزار شهدا تکریم و تجلیل ۵ هزار رزمنده دوران دفاع مقدس را از جمله مهمترین برنامه ها بر شمرد
فرمانده سپاه ناحیه نکا با اشاره به برگزاری یادواره شهدای آبروی محله در محلات مختلف ادامه داد: برگزاری صبحگاه مشترک با حضور خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان از دیگر برنامه های این هفته است.
سرهنگ نجفی بیان کرد: عطر افشانی از مزار شهدای دفاع مقدس در گلزار شهدای شهرستان و روستاهای مختلف ، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، حضور در نماز جمعه و برپایی ایستگاه سلامت و میز خدمت، تجلیل و سرکشی از فرماندهان، پیشکسوتان و خانواده‌های معظم شهدا، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد.
فرمانده سپاه ناحیه نکا با بیان اینکه بینش و تفکر نسل سوم انقلاب با نسل‌های اول و دوم متفاوت است گفت: جوانان و نسل سوم انقلاب مخاطبان ما در برنامه‌های هفته دفاع مقدس هستند و تمام تلاش ما این است تا با زبان هنر و استفاده از ابزارهای هنری دستاوردها و فلسفه دفاع مقدس را به جوانان بشناسانیم.
سرهنگ نجفی با اشاره به اینکه تاثیرگذاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس و انتقال ارزش‌ها و دستاوردهای آن به نسل جوان برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است ادامه داد: این برنامه‌ها امسال با توجه به اجرای برنامه‌های هنری و تئاتر متفاوت از سال‌های گذشته است.
وی همچنین هدف از گرامیداشت هفته دفاع مقدس را نشر، انتقال و حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل جدید دانست و افزود: رشادت‌ها، تجربیات و از جان گذشتگی غیور مردان ایران در هشت سال جنگ تحمیلی باید به نسل سوم انقلاب و نسل‌های آینده انتقال داده شود.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *