بازدیدنماینده ولی فقیه ازشهرک صنعتی نکا

آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران، از شهرک صنعتی نکا بازدید کرد.
به گزارش نیکا خبر:آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران به همراه کریمی دادستان مرکز استان و امینی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی از ۵ واحد تولیدی فعال شهرک صنعتی نکا بازدید کردند.
آیت الله محمدی لائینی در این بازدید ضمن گرامیداشت یاد و نام شهداء دفاع مقدس و تقدیر از تلاش‌های صنعتگران، گفت: شما تولیدکنندگان، افسران دفاع اقتصادی هستید و با توجه به اینکه بخش تولید و صنعت، از ارکان مهم اقتصاد و معیشت مردم است، ضرورت دارد تا با التفات به شعار تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی‌ها و دغدغه‌های مقام معظم رهبری، در راستای تحقق منویات ایشان گام‌های مؤثری بردارید.
او با تشکر از تلاش‌های مهندس امینی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان، افزود: امیدوارم همه مسئولین و دست اندرکاران خدوم با ایجاد همدلی و همآهنگی لازم نسبت به رفع سریع مشکلات صنعتگران همت گمارند تا تولیدکنندگان بتوانند با دلگرمی و تلاش بیشتر و انگیزه مضاعف، به امر تولید بپردازند.
امینی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران نیز در این بازدید، گفت: شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان یکی از مهمترین عامل بهبود فضای کسب و کار هستند و واحد‌های تولیدی نیز با ارائه محصولات باکیفیت، در روند ارتقاء صنعت تلاش می‌کنند.
او افزود: یکی از گام‌های مهم در رفع دغدغه‌های تولید، شناسایی واحد‌های صنعتی راکد و دلیل راکد بودن آنهاست.
امینی گفت: شهرک صنعتی نکا بلحاظ شرایط مکان یابی مناسب، بستر لازم برای سرمایه گذاری را دارا می‌باشد.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *