زوایتی از بازدید دکترغلامی مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران ازسفر به روستاهای بخش یانه سر بهشهر/ قسمت اول

به گزارش مطالبات #مردمی ، روز گذشته در حالی به اتفاق دکتر غلامی #مدیرکل امور #روستایی و شوراهای #استانداری مازندران عازم بخش #یانه سر از توابع شهرستان #بهشهر شدیم که تاکنون به این بخش #سفر نکرده از زیبایی و #جاذبه های طبیعی به همراه #فقر بیشمار این بخش اطلاع نداشتیم .

🔶دکتر #غلامی در بدو ورود با استقبال مهندس حسنی #بخشدار یانه سر وارد #بخشداری این بخش شد ضمن #بازدید از بخشداری با پرسنل بخشداری به گفت و گو نشست و در جریان #مشکلات موجود قرار گرفت.

🔷دکتر #غلامی بعد از بازدید از بخشداری بلافاصله #عازم محل نشست با #دهیاران در روستای #بیشه بنه شد و در جمع صمیمی #دهیاران و شوراهای این بخش #حضور یافت .

🔶بعد از سخنان #بخشدار ، هریک از #دهیاران پشت تریبون قرار گرفته و از حضور دکتر #غلامی در بخش محروم #یانه سر تقدیر کرده و بیان داشتند، امروز بسیار خرسند هستیم بعد از حدود #پنج سال به عنوان تنها #مدیر کل استانی هستید که در بخش #محروم یانه سر حضور یافته و اینچنین #صبورانه به درد دل ما گوش می کنید.

🔷می گویند ، اخبار #بازدیدها و فعالیت های شما را به #شهرهای مختلف استان #دنبال می کنیم و بارها از #بخشدار تقاضا کردیم زمینه #بازدید شما را از بخش یانه سر فراهم کند چراکه مدیری #دردآشنا به مشکلات روستاها بوده و با #تعصب فراوان پیگیر #رفع مشکلات هستید .

🔶از کمبود #اعتبار و مشکلات موجود در روستاهاو #اعتراض اهالی می گویند و عاجزانه از دکتر #غلامی می خواهند نگاه ویژه ای به این بخش داشته باشد.

🔷دکتر #غلامی در پشت تریبون قرار گرفته سخنان خویش را اینچنین آغاز می کند ، #روستا زاده هستم و بخش #یانه سر و# محرومیت آن را به درستی می شناسم ، حدود #یک ماه پیگیر بازدید از بخش یانه سر بوده و از #بخشدار خواسته ام این بازدید را هماهنگ کند اما به دلیل شرایط جوی این فرصت امروز مهیا شد.

🔶 می گوید، با توجه به اینکه در #نهادها و ارگان های مختلف خدمت کردم اما بهترین دوران خدمتم حضور در اداره #کل امور روستایی و #خدمت به #روستائیان عزیز است.

🔷خوشحال است و با ابراز #رضایت نسبی از عملکرد خویش در حوزه روستایی می گوید، خدا را شاکرم در طی ۸ ماه فعالیتم در اداره کل امور روستایی از #۶۰۰ روستا مازندران به صورت #میدانی بازدید کرده، به صورت #چهره به چهره در جریان #مشکلات قرار گرفته و در حد توان و بضاعت نسبت به #رفع مشکلات اقدام کردم.

🔶 می گوید، بهترین و شادترین لحظات زندگیم زمانی است که در #روستاها حضور یافته ، با اهالی خوب روستاها #همنشين شده و نسبت به شنیدن و رفع مشکلات آنها اقدام می کنم.

🔷می گوید امروز #دعای خیر مردم بزرگترین #سرمایه زندگی من است و تلاش می کنم با تمام توان برای #رفع مشکلات مردمان ساده و بی آلایش روستاها که خود نیز از #بطن این مردم هستم اقدام کنم .

🔶برای #رفع مشکلات این بخش #قول مساعد می دهد و در حالی که این #نشست و حضور ابراز رضایت #دهیاران بخش را به همراه داشته است عازم #بازدید از روستاهای #محروم این بخش می شود.

 

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *