همزمان باسراسر کشور؛همایش سه ساله های حسینی درنکا برگزارشد/ عکس

همایش سه ساله های حسینی ویژه سالروز شهادت حضرت رقیه(س) با حضور ده ها زن و کودک همزمان با سراسر کشور در محل یادمان شهدای گمنام نکا برگزار شد.
به گزارش نیکا خبر، با همت واحد عترت خواهران هیات رزمندگان اسلام همایش سه ساله های حسینی همزمان با پنجمین روز ماه صفر در محل بوستان شهدای گمنام نکا در فضای آکنده از حزون اندو برگزار شد که در این مراسم حضار در سوگ شهادت حضرت رقیه (س) سه ساله امام حسین(ع) به عزاداری پرداختند.
نیره جعفزی مسئول واحدعترت خواهران هیات رزمندگان اسلام هدف از این مراسم را بزرگداشت نام آور سه سال ای دانست که با وجود سن کم درس زندگی داد تا عشق به پدر، مولا، خدای متعال و اعتلای دین مقدس اسلام از زندگی این بزرگ دخت گرامی امام حسین(ع) به منصه ظهور برسد.
در این مراسم حجت الاسلام خلیلی مدیرحوزه علمیه محمدیه مسجد جامع نکا به تبیین جایگاه مهم مادر در خانواده پرداخت و گفت : از دیر باز دشمنان اسلام با هدف ضربه زدن بر ریشه اسلام بوده و هستند آنها با برنامه ریزی تمام هجمه ها را به جایگاه خانواده واردنمودند




خلیلی یاد آور شد : درصدراسلام به سراغ ریشه اسلام رفتند و امروزهم به سراغ ریشه رفتند به بهانه تساوی حقوق زن مرد بدنبال خشک کردن تنه اسلام هستند
او گفت : اگر ریشه ها آسیب ببینند تنه را به فساد می کشاند تا اصل درخت اسلام را آسیب بزنند دشمنان به بهانه های مختلف و طاهر قشنگ می خواهند زنان را از خانه بیرون کنند تا کانون خانواده از هم بپاشد سپس بدنبال اهداف شوم خود همان ضربه زدن به اصل انقلاب و اسلام هستند
مدیرحوزه علمیه محمدیه مسجد جامع نکا خاطر نشان کرد: در اسلام مساوی نداریم عدالت داریم اقتضائات زنان و مردان متفاوت هستند و مساوی نیستند زنان هر چه نیاز به اقتضائات دارند باید اجابت کرد .
وی افزایش آمارطلاق در اجتماع کنونی را نشان از حرکت های ضد فرهنگی دشمنان خواند و گفت : نمونه بارز آسیب های طلاق هجمه به ریشه های بنیادی خانواده است.


خلیلی گفت : ریشه ها که هوایی شد فساد آور است و سبب از هم پاشیدن خانواده و جامعه است زنان ما بسیار با قیمت با ارزش هستند باید ارزش آن را قدر دانست دشمنان قسم خورده اسلام قسم خوردند واژه مادر را بی معنا و بی ارزش کنند بسیاری ازشبکه های معاند فارسی زبان مخرب و با هدف تخریب بینان خانواده هاست .
حجت اللاسلام خلیلی ضمن قدردانی از برگزار کنندکان مراسم سوگواری حضرت رقیه گفت :برگزاری این گونه جلسات و بزرگداشت اهل بیت برنامه ها و نقشه های شوم دشمنان را از بین خواهدبرد
این برنامه ها بنیاد دینی خانواده را تقویت خواهد کرد .


شایان ذکر است علاوه بر سخنرانی برنامه مداحی و اجرای نمایش مذهبی و نیز دکلمه برگزار شد .

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *