باحضوربخشدارهزارجریب نکا؛اعضای شورای بخش معرفی شدند

خلاصه خبر : اغاز بکار دوره ششم اعضای شورای اسلامی بخش هزارجریب نکا با حضور بخشدار

مجتبی وفایی  رئیس و دکتر عابدی  به شورای شهرستان  رفت

به گزارش نیکا خبر ،روز گذشته مراسم  تحلیف و انتخاب اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی بخش هزار جریب نکا در محل بخشداری با حضور دکتر حمزه بخشدار هزار جریب نکا برگزار شد.
در این روز رای گیری برای انتخاب هئیت رئیسه شورای اسلامی بخش هزارجریب نکا برگزار و نهایتا مجتبی  وفایی  بعنوان  رئیس با اکثریت آرا و ابراهیم کاظمی به‌عنوان نایب رئیس شورای اسلامی بخش هزار جریب بمدت یکسال انتخاب شدند.
همچنین اعضای شورا به اتفاق آرا، اسحاق رضایی را به عنوان منشی انتخاب نمودند
در این جلسه اعضای شورای اسلامی بخش هزارجریب دکتر عابدی را به‌عنوان نماینده شورای اسلامی بخش در شورای اسلامی شهرستان  انتخاب و معرفی کردند.
در این جلسه قبل از برگزاری انتخابات دکتر سید حسین حمزه خواستار همدلی  وحدت در کنار برادری برای حل مشکلات بخشداری از پتانسل های موجود بدونه هیچ گونه حواشی درمنطقه تاکید کرد .
شایان ذکر است اولین جلسه شورای  اسلامی بخش هزار جریب با حضور اکثریت اعضای تازه نفس به ریاست مجتبی وفایی برگزار شده است
وفایی ضمن قدردانی از همراهی اعضای محترم هیات نظارت،و بخشدار محترم و دیگر مدیران در برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ و نیزحضور با شکوه و مقتدرانی مردم ولایی و انقلابی و نجیب بخش، همپای دیگر هموطنان و نیز قدردانی از اعضای دوره پنجم خواستارحضور مستمر اعضا در دفتر شورای بخش؛ براساس جدول  تنظیم شده  و نیز  تلاش و جدیت با هدف رسیدگی به مشکلات مردم منطقه شد.
تعامل و دعوت از مدیران شهرستانی برای حضور در بخش با هدف مانع زادیی هم افزایی و برون رفت از مشکلات ؛ معرفی پتانسل های موجود ، رفع نقاط ضعف گذشته و تقویت نقاط قوت ،پیگیری مطالبات بخش و نیزحضور در روستا ها بصورت مداوم و نظارت بر فعالیت های شورای های اسلامی و فعال شدن کار گروهای مختلف با استفاده ازخردجمعی و نیز بهره مندی ازنقطه نظرات نخبگان فرهیختگان محلی ازجمله مواردی بود که در سخنان رئیس جدید شورای بخش بدان تاکید شده است .
شایان ذکر است هزارجریب نکا دارای ۶۳ روستا در دو دهستان استخرپشت و زارم رود در جنوب شهرستان نکا واقع شده است .

 

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *