افتتاح مرکز مانیتورینگ شهری و پایش تصویری درسورک

با حضور فرماندار میاندورود، فرمانده‌هان انتظامی و سپاه ناحیه میاندورود، بخشدار مرکزی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر سورک مرکز مانیتورینگ شهری و پایش تصویری افتتاح شد.
به گزارش نیکا خبر و به نقل از میانخبر، با حضور فرماندار میاندورود، فرمانده‌هان انتظامی و سپاه ناحیه میاندورود، بخشدار مرکزی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر سورک مرکز مانیتورینگ شهری و پایش تصویری افتتاح شد.

حسین منفردی فرماندار میاندورود در این مراسم ضمن تشکر از تلاش شورای تامین و همچنین همکاری و پیگیری شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر سورک، گفت: محور ترانزیتی و بین المللی میاندورود پس از سال‌ها به پایش تصویری مجهز شده است و داده‌های این مرکز به دستگاهای امنیتی و انتظامی متصل می‌باشد که هر ترددی را در این محور رصد خواهد کرد.

منفردی افزود: دوربین‌های پایش تصویری در نقاط حساس و استراتژیک شهرستان نصب شده است که محورهای ورودی و خروجی و حتی محورهای فرعی را کنترل می‌کند.

وی اظهار امیدواری کرد با استقرار پایش تصویری در شهرستان میاندورود، ضریب امنیتی شهرستان و کشورمان افزایش پیدا کند.

سیدحسین محمودی شهردار سورک در حاشیه این مراسم، اظهار کرد: اجرای پروژه پایش تصویری به‌منظور کنترل ترافیک و افزایش ضریب امنیت شهروندان در چهارراه آزادگان از سوی شهرداری سورک انجام گرفت.

محمودی بیان کرد: در طی سالیان گذشته همه مسئولان شهرستان به خصوص شورای تامین به دنبال ایجاد آن بودند و امروز بعد از سال‌ها پیگیری اعضای شورای تامین، توسط شورا و شهرداری سورک انجام شد.

وی افزود: با توجه به اینکه سورک در کریدور اصلی جاده مازندران به گلستان قرار دارد و با توجه به استقرار فرودگاه بین المللی و اهمیتی که این موضوع داشت تلاش بر این شد که این اتفاق بیفتد و امروز موفق شدیم با کمک شورای تامین این کار انجام شود.

محمودی خاطرنشان کرد: اهمیت وجود پایش تصویری در این شهرستان وجود دارد و تلاش خواهیم کرد که در نقاط دیگر شهر که فونداسیون ایجاد شده برای افزایش ضریب امنیت مردم شهر این کار را انجام دهیم.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *