از مقام شامخ علما وشهدای گلورد تجلیل شد/ تصاویر /

به گزارش نیوزنکا،همزمان باسالروز شهادت سیدالساجدین علی ابن الحسین (ع) مراسم بزرگداشت یاد و خاطره علما و شهدای گلورد بزرگ درمسجد این روستا با شکوه خاص برگزار شد .
دراین مراسم معنوی که با حضور فرماندار ، بخشداران مرکزی و هزار جریب و نیز مدیران دستگاهای اجرائی شهرستان ، روحانیت معظم ،خانواده بزرگوار شهدا، یادگاران عرصه ایثارو شهادت ونیز امت حزب الله و همیشه در صحنه این منطقه و شهرستان نکابرگزار شده بود ، عباس صادقی گلوردی مدیر کل عفو و بخش قوه قضائیه به تبین جایگاه علما و شهدا و اهداف تشکیل بسیج به ایراد سخن پرداخت .
او بسیج را ثمره پر بار بوستان انقلاب و یادگار گران سنگ حضرت امام دانست و گفت : استفاده از ظرفیتهای این نیرو باید در تمامی عرصه ها و چرخه کشور نهادینه گردد.
مدیرکل سجل کیفری و عفو و بخشودگی قوه قضاییه با بیان اینکه امروز نسل جوان نباید از حیله و نیرنگ دشمنان غافل شود، گفت: پس از گذشت سال‌ها از جنگ تحمیلی با برگزاری یادواره شهدا آرمان‌های انقلاب و شهدا برای نسل جوان منتقل می‌شود.
عباس صادقی گلوردی در دهمین یادواره شهدای روستای گلورد بزرگ در مسجد جامع این روستا اظهار داشت: تجلیل شهدا و خانواده‌هایشان، جبران آن همه گذشت و ایثار شهدا نیست.
وی با بیان اینکه امروز نسل جوان نباید از حیله و نیرنگ دشمنان غافل شود، تصریح کرد: امروز هم پس از گذشت سال‌ها از جنگ تحمیلی با برگزاری یادواره شهدا آرمان‌های انقلاب و شهدا برای نسل جوان منتقل می‌شود که کار بسیار ارزنده‌ای است و باید در تمام دوران استمرار یابد.
این استاد حوزه و دانشگاه اظهار داشت: پیشرفت‌های کنونی جامعه را در عرصه‌های سیاسی، علمی و نظامی مدیون خون شهدا است و باید با دقت از آن حراست کنیم.
صادقی گلوردی خاطرنشان کرد: اگر ما در پاسداری از خون شهدا غفلت کنیم مطمئن باشید به همان اندازه دشمنان به اهداف از پیش تعیین شده خود دست می‌یابند.
مدیرکل سجل کیفری و عفو و بخشودگی قوه قضاییه با بیان اینکه دسترسی به انرژی هسته‌ای و موفقیت در مذاکرات ژنو نیز به پشتوانه فرهنگ ارزشی دفاع مقدس و شهادت است گفت: اگر فرهنگ شهادت و ارزش‌ها نبود موفقیت‌ها به این سرعت به دست نمی‌آمد.
این استاد حوزه و دانشگاه یادآور شد: اتحاد و همدلی رزمندگان اسلام سبب پیروزی ما در دوران هشت سال دفاع مقدس شد و این همدلی و وفاق اکنون نیز باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.
وی گفت: علما و شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند و برگزاری یادواره شهدا به گروه و یا قشر خاصی تعلق ندارد و باید مردم بر حسب وظیفه برای برگزاری یادواره شهدا قدم بردارند.

DSCN5044

DSCN5047

DSCN5048

DSCN5054

DSCN5055

DSCN5066

DSCN5069

DSCN5075

DSCN5079

DSCN5080

DSCN5082

DSCN5094

DSCN5096

DSCN5100

DSCN5104

DSCN5108

DSCN5113

DSCN5119

DSCN5120

DSCN5124

DSCN5125

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *