نشست اعضای هیات دوچرخه سواری نکا با ریاست شورای اسلامی شهر

باهدف ایجاد پیست دوچرخه سواری درمجموعه پارک جنگلی تفریحی توریستی قرمرض نکا، اعضای هیات دوچرخه سواری شهرستان با ریاست شورای اسلامی شهر گفتگو کردند .
به گزارش نیکا خبر ، در این دیدار که با همراهی مجتبی رضایی ریاست محترم اداره ورزش و جوانان شهرستان نکا همراه بود سیدعمار محمدی قلعه سری ریاست هیات دوچرخه سواری نکا ضمن تبیین اهداف بلند هیات شهرستان خواستار توجه جدی شورای اسلامی شهر و شهرداری بر توسعه و آماده سازی زیر ساخت ها برای انجام تمرینات و برگزاری مسابقات دوچرخه سواری تاکیدکرد.
درادامه مجتبی رضایی ریاست اداره ورزش وجوانان نکاضمن قدردانی از اهتمام اعضای محترم شورای اسلامی شهر نکا بر بسط و توسعه رشته های مختلف ورزشی به موضوع مطالبه بحق اعضای محترم هیات دوچرخه سواری شهرستان اشاره کرد و گفت : متاسفانه این رشته ورزشی از کمترین امکانات برخوردارند و حتی از داشتن یک پیست مناسب محروم هستند بنابراین می طلبه که شورای محترم و شهردارتلاشگر با نگاه جدی به توسعه و آماده سازی مکانهای مناسب برای انجام تمرینات دوچرخه سواران شهرستان اهتمام ویژه داشته باشند .
پایان بخش این نشست و جمعبندی آن با سخنان مهندس میری آکردی ریاست محترم شورای اسلامی شهر نکا با قول مساعد او همراشد بگونه ایکه سرانجام این کار به نتایج مفیدی منتج گردد.
مهندس میری آکردی گفت: با کمال میل در خدمت دوچرخه سواران شهرستان خواهیم بود چون این رشته ورزشی علاوه بر ورزش ،تفریح سرگرمی مناسب بر سلامتی جسم و روح تاثیر مضاعفی خواهد داشت بی شک تداوم امر بر سلامت جامعه اثر بخش خواهد بود .
ریاست شورای اسلامی شهر نکا در ادامه یاد آور شد : در بحث ایجاد پیست دوچرخه سواری در مجموعه پارک جنگلی قرمرض ،هم اعضای محترم شورا و شهردار محترم موافق بر آماده سازی زیر ساخت ها هستند انشالله با همراهی دیگر دوستان قطع به یقین این امر محقق خو اهد شد .تمام توان شورا و شهرداری بر توسعه زیز ساخت های ورزشی در شهرستان خواهد بود بنابراین شورای اسلامی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد .

لازم به یاد آوریست در این جلسه هریک از اعضای شرکت کننده به طرح مسائیل فنی تخصصی و نیز دوخره سواری
بانوان در پیست مخصوص مطالبی را یاد آور شدند .

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *