اعم فعالیت های کانون های خدمت رضوی نکا در روز عید قربان امسال تشریح شد

از سوی مدیر کانون های خدمت رضوی نکا اعم فعالیت های کانون های خدمت رضوی در روز عید قربان امسال تشریح شد

به گزارش نیکا خبر ،محمد تقی یحیی پور به تشریح عملکرد کانون های خدمت رضوی در روزعید قربان ۱۴۰۰ پرداخت .

مدیر کانون های خدمت رضوی نکا با اشاره به اینکه عید قربان جلوه‌گاه تعبد و تسلیم ابراهیمیان حنیف و فصل قرب مسلمانان به خداوند در سایه عبودیت است اظهار امیدواری کرد : مسلمانان جهان با پیروی ازتعالیم نورانی اسلام به وحدت و همبستگی پایدار دست یابند.

محمد تقی یحیی پور در ادامه از اهتمام خادمیاران شهرستان نکا در انجام فریضه الهی قربانی و توزیع گوشت به نیازمندان  واقعی خبر دادو گفت: امسال بیش از ۶۰ راس گوسفند به ارزش یک میلیارد و پانصد میلیون ریال  از سوی کانون های عمومی در اقصی نقاط شهرستان و نیز در محل قربانگاه ابراهیمی قربانی  انجام گرفته و گوشت آن در بین ۱۲۰۰خانواده نیازمندان و آبرومندان توزیع شده است .

او به توزیع یک تن هلو به نیت امام رضا(ع) در این روز اشاره کرد و گفت : ازسوی خادم الرضا حاج علی پناهی یک تن هلو به ارزش ۱۲۰ میلیون ریال در محله آسیب پذیر و کم برخوردار مهرگان نکا توزیع شده است .

وی به تهیه کمک هزینه جهیزیه نوعروسان  اشاره کرذد و گفت : بمناسبت عبد سعیدقربان با همت خادمیاران روستای گل خیل و روستای  اطرب به مبلغ ۴۰ میلیون ریال با هدف تامین بخشی ازهزینه های جهیزیه نوعروسان جمع آوری و در اختیار نیازمندان قرار داده شده است.

مدیر کانون های خدمت رضوی نکا  با اعلام اینکه تمامی مراحل برنامه های این روز  با رعایت پروتکل های بهداشتی مورد تاکید ستادملی مقابله با کرونا  انجام گرفته است .

وی در پایان  ضمن تقدیر و تشکر ازهمراهی امام جمعه محترم ،کمیته امدادحضرت امام، دامپزشکی و دیگر دستگاههای تلاشگر که در این امر خدا پسندانه مساعدت و همکاری لزم را داشته اند و نیز از همه خادمیارانی که اهتمام به موضوع  نشر فرهنگ  رضوی و خدمت چهارشنبه های امام رضایی داشته اند اظهار امیدواری کرد : انشالله همه ما در ظل توجهات صاحب العصر و الزمان (عج) خادمان واقعی  ائمه و مردم باشیم .

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *