پیام تبریک دکتر غلامی ،به مناسبت ۱۴ تیرماه روزدهیاری ها و شهرداری ها

خلاصه خبر : دهیاران به عنوان نمایندگان دولت در روستاها صف مقدم خدمات رسانی به مردم هستند

یام تبریک مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران به مناسبت ۱۴ تیرماه روز دهیاری ها و شهرداری ها
دهیاران به عنوان نمایندگان دولت در روستاها صف مقدم خدمات رسانی به مردم هستند

به گزارش نیکا خبر، دکتر محمد رضا غلامی با صدور پیامی ۱۴ تیرماه سالروز تاسیس دهیاری را به دهیاران سراسر کشور به ویژه دهیاران مازندران تبریک گفت.

در پیام تبریک دکتر غلامی آمده است:

۱۴ تیرماه سالروز تاسیس #دهیاری ها،نقطه عطف پیوند #حاکمیت با مشارکت #مردمی در عرصه #مدیریت محلی در مناطق #روستایی است.

به برکت وجود دهیاری و حضور و همکاری مردم در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها و به یمن اتحاد ملی و وحدت کلمه، تحت سیاست‌ها و برنامه‌های مؤثر نظام و دولت ، بحمدالله پیشرفت‌های چشمگیر و درخور توجهی در جهت #محرومیت‌زدایی از مناطق روستایی به دست آمده است که اکنون حلاوت آن محسوس و قابل درک می‌باشد.

در این مسیر رو ‌به #توسعه، حمایت‌های همه‌جانبه دولت از جمله تخصیص اعتبارات و امکانات قابل‌توجه، تلاش برای #رفع خلأهای قانونی و انسجام‌ و نظم‌بخشی به نهاد دهیاری از طریق تدوین لایحه دهیاری‌ها، برنامه‌ریزی کلان برای تقویت بنیه اقتصادی روستاها، اشتغال‌زایی و کارآفرینی در روستاها مسلماً زمینه‌ساز ارتقای کارآمدی دهیاری بوده و خواهد بود.

دهیاران با فعالیت در سطح #روستاها با خدماتی که ارائه می دهند، اعتماد مردم به نظام و دولت را جلب کرده و زمینه حضور #حداکثری مردم را در انتخابات فراهم نمودند.

اینجانب ۱۴ تیر ماه روز #دهیار را به خانواده بزرگ دهیاران #مازندران تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم در سایه توجهات الهی شاهد #توسعه و #پیشرفت روز افزون روستاها با حضور #دهیاران پرتلاش و فعال #مازندران باشیم.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *