غلامی ازتشکیل قرارگاه مهدویت در همه روستاهای مازندران خبرداد

خلاصه خبر : دکتر غلامی :باهدف شناسایی آسیب‌ها، مشکلات، توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها، همچنین کمک به توسعه پیشرفت روستا و ارتقای مشارکت عمومی جهت رفع نیازمندی‌های روستاییان با کمک سپاه کربلا قرارگاه محله‌محور با عنوان "قرارگاه مهدویت" در تمامی روستا‌ها راه‌اندازی خواهد شد.

مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری مازندران از راه‌اندازی شورای توسعه و پیشرفت و تشکیل قرارگاه مهدویت با همکاری سپاه کربلا درهمه روستاهای استان خبر داد.
به گزارش نیکا خبر ، محمدرضا غلامی با اشاره به امضای تفاهم‌نامه همکاری اداره‌کل امور روستایی و شورا‌های استانداری با سپاه کربلا خاطر نشان کرد : این تفاهم‌نامه با هدف شناسایی آسیب‌ها، مشکلات، توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها، همچنین کمک به توسعه پیشرفت روستا و ارتقای مشارکت عمومی جهت رفع نیازمندی‌های روستاییان به امضا رسید.


دکتر غلامی تصریح داد : برای تحقق این اهداف، با کمک سپاه کربلا قرارگاه محله‌محور با عنوان “قرارگاه مهدویت” در تمامی روستا‌ها راه‌اندازی خواهد شد، افزود: فرمانده پایگاه مقاومت، دهیار، شوراها، روحانی محل، و معتمدین روستا با همفکری و هم‌اندیشی، نیازمندی‌های روستا را بررسی و برآورد می‌کنند و پس از اولویت‌بندی در جهت رفع آن‌ها پیگیری‌ها و برنامه‌های لازم را انجام می‌دهند.
مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری مازندران اعلام کرد: منابع مالی آن نیز از محل مشارکت مردمی و اعتبارات دهیاری‌ها و در صورت نیاز از اعتبارات اداره‌کل امور روستایی و سپاه کربلای استان تأمین می‌شود.
غلامی از ابلاغ طرح مربوطه با عنوان “توسعه و پیشرفت روستا و کاهش آسیب‌های اجتماعی” و تشکیل شورای توسعه به تمام دهیاری‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج روستا‌ها خبر داد و گفت: از مسوولان محلی انتظار می‌رود که در جهت تحقق این طرح با دقت به شناسایی ظرفیت‌ها و آسیب‌ها و نیازمندی‌ها محل خود بپردازند و پیگیر حل آن‌ها باشند.
وی در پایان با اشاره به شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری به نام”تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها” انتخاب شده است، و با عنایت به اهمیت نقش روستا‌ها در تولید محصولات کشاورزی و دامی و صنایع دستی، رفع مشکلات آن‌ها در حوزه‌های زیرساختی، فرهنگی و اقتصادی را برای پیشرفت کشور ضروری دانست.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *