پرونده مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور امروزدرمازندران بسته شد

دبیر هیات دوچرخه سواری استان مازندران خبر داد: مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور در بخش جاده که به میزبانی استان مازندران (شهرک نمک آبرود چالوس) برگزار شد امروز با انجام مسابقه تایم تریل انفرادی به کار خود پایان داد. در این بخش دوچرخه سوار مازندرانی نایب قهرمان شد.
به گزارش نیکا خبر ،عبدالمطلب کریمی در گفتگو با خبرنگار ما گفت : امروز و در ماده تایم تریل انفرادی ۱۹ دوچرخه سوار برتر کشور مسیر ۳۲ کیلومتری را رکاب زدند که در پایان بهنام آرین از استان همدان با ثبت زمان۴۱:۳۴:۷۷۱ دقیقه به عنوان قهرمان این ماده در سال ۱۴۰۰ انتخاب شد.
کریمی با تقدیر از مهندس امیر حمزه توسلی مدیر عامل محترم شرکت سهامی بهپاک بهشهر بعنوان اسپانسر این دوره از مسابقات و برنامه ریزی دقیق دکتر میری ریاست هیات دوچرخه سواری استان مازندران در زمینه هماهنگی با صدا و سیما مازندران و شبکه کشوری در جهت پخش زنده این برنامه خاطر نشان کرد : مرتضی رضوانی از استان مازندران با ثبت زمان ۴۱:۴۵:۶۰۰ دقیقه و سعید صفرزاده از استان آذربایجان شرقی و تیم دانشگاه با ثبت زمان ۴۱:۴۶:۶۰۰ به ترتیب دوم و سوم شدند.
همچنین در رده سنی امید‌ها در بخش تایم تریل تیما موسی زاده و قالیچی هر دو از تیم فولاد مبارکه سپاهان به مقام اول و دوم رسیدند.
لازم به ذکر است روز گذشته سعید صفرزاده رکابزن المپیکی کشورمان توانسته بود عنوان نخست بخش استقامت جاده را از آن خود کند.
او از همراهی و پوشش مناسب تلویزیونی صدا و سیما قدردانی کرد وگفت : بدین ترتیب پرونده مسابقات دوچرخه سواری جاده آقایان در سال ۱۴۰۰ با قهرمانی بهنام آرین و سعید صفرزاده در تایم تریل انفرادی و استقامت جاده بسته شد.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *