آیت الله میراحمدی:پیروزهای مقاومت درجهان،مرهون اندیشه وتفکردینی شاگردان امام صادق (ع) است/ عکس

همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)، مراسم یادواره ۳۳ شهید طلبه مدرسه علمیه امام جعفر صادق و سیزدهمین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله صادقی گلوردی موسس حوزه شهرستان نکا ,و پنجمین سالگرد ارتحال حاج شیخ علی اکبر صادقی گلوردی بارعایت پروتکل بهداشتی برگزار شد .


به گزارش نیکا خبر ، ظهر امروز یکشنبه ۱۶ خرداد ماه و همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) ، یادواره شهدای طلبه و روحانی شهرستان امام جمعه گلوگاه با اشاره به نقش شیعیان در تاریخ گفت: شیعیان حضرت علی (ع) در تاریخ اسلام و جامعه بزرگ اسلام نقشی بی‌بدیل داشته‌اند.


وی افزود: اگر سید حسن نصرالله، حزب‌الله را سامان نمی‌داد و مقابله با صهیونیستی‌ها نمی‌کرد اگر پیروان مکتب امام صادق (ع) در یمن با این افتخار و حماسه بزرگ ایستادگی نمی‌کردند، امروز شرایط منطقه چگونه بود؟
حجت الاسلام میر احمدی تصریح داد :امروز در جهان شاهد هستیم پیروزی ها به خاطر درک معارف و تعهد به آن است که از اندیشه و تفکر دینی یعنی مبانی امام صادق (ع) برمی‌خیزددشمنان از همه توانشان برای محو تفکر شیعی استفاده کردند اما شاگردان امام صادق (ع) جلوفی این کار را گرفتند.
وی افزود: اراده امامان و معصومین (ع) بر این بوده است که فقها و علما حلقه وصل با مردم شوند و امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب حاصل این تربیت هستند. عقیده، رفتار و اخلاق امام بزرگوار حاصل مدرسه امام صادق (ع) است تا به مدرسه آرمان خود تبدیل کنند.

 


امام جمعه گلوگاه خاطر نشان کرد : بسیاری از دستاوردهای دنیای اسلام حاصل دست رنج فقها و مدرسه امام صادق (ع) هستند که مدرسه امامان را پاسداری می‌کنند و تداوم راه انبیا هستند بنابراین علما نمی‌توانند بی‌تفاوت باشند
او گفت ایستادگی انقلاب در برابر جریان استعمار و استکبار به‌ خاطر وجود علما است که رمز ماندگاری ما هستند. پیوند علما و مردم یعنی اقتدار امت اسلام و امیدواریم در انتخابات پیش رو با انتخاب درست راه را برای این اقتدار هموار نماییم.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *