گرامیداشت سالگردشهدای خان‌طومان بامحوریت شهیدمشتاقی درنکا/ تصویر

خلاصه خبر : همزمان با روز جهانی قدس، پنجمین سالگرد شهدای مدافع حرم خان طومان در شهرهای نکا، گلوگاه، شیرگاه، نور و قائم شهر با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.

به مناسبت پنجمین سالگرد عروج شهدای خان‌طومان مراسمی در مناطق مختلف مازندران برگزار شد.
این مراسم درمصلای امام خمینی شهرستان نکا بصورت پخش زنده از شبکه استانی با محوریت شهید مشتاقی با حضور نماینده ولی فقیه در استان ، فرماندهی سپاه کربلا و خانواده معظم شهدا و مردم متدین و ولایی منطقه در فضای معنوی برگزار شد.
به گزارش نیکا خبر ، نماینده ولی فقیه در مازندران در مراسم سالگرد شهدای خان طومان سوریه در مصلای امام خمینی شهرستان نکا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۳ شهید گرانقدر خان طومان گفت: در سالگرد شهدای خان طومان سوریه قرار داریم بیاییم با ۱۳ شهید گرانقدر مازندرانی عهد و پیمان ببندیم و یک بار دیگر با آرمان‌های بلند و ملکوتی آنان تجدید میثاق کنیم.
آیت الله لایینی افزود: جریان خان طومان بیانگر فداکاری، ایثار و روحیه شهادت طلبی مجاهدان و رزمندگان مدافع حرم است باید قدردان زحمات این عزیزان باشیم. رزمندگان عزیز ما در خان طومان ۲۰۰ تن در مقابل ۲ هزار نیروهای تکفیری آنان را به زانو در آوردند و این همان نیروی ایمان و اراده الهی و عشق به اهل بیت(ع) فرزندان این مرز و بوم بوده است.

نماینده ولی فقيه در مازندران گفت: اگر امروز انقلاب اسلامی عظمت و اقتدار خود را حفظ کرده است به برکت خون پاک همین شهدای عزیز بوده است. آنچه امروز مهم است و دشمنان ما را ناامید می‌کند حفظ انقلاب، اطاعت از ولایت فقیه، حضور حداکثری در انتخابات و زنده نگه داشتن خون شهیدان است بنابر این بکوشیم اهداف شهدا را دنبال کنیم.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *