طوسی ؛سربازپرافتخاروچشم تیزبین و بیدارلشکر۲۵بود

خلاصه خبر : آیت الله محمدی لائینی :کرسی های مدیران جامعه به برکت خون شهدا با برجاست و کم کاری و بی توجهی در ارائه خدمات به مردم گریبانگر آنها خواهد شد .

از مقام سردارقاسمی طوسی و ۴۳۵ شهید شهرستان نکا تجلیل شد
به گزارش نیکا خبر ، نماینده ولی فقیه در استان مازندران در مراسم یادواره سردارمحمد حسن طوسی جانشین فرماندهی لشگر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس که عصر امروز در مصلای امام خمینی نکا برگزار شده بود ازسردار طوسی بعنوان سرباز پر افتخار چشم تیز بین و بیدار اطلاعات عملیات لشگر همیشه پیروز ۲۵کربلا یادکرد
آیت الله محمد باقر محمدی لائینی در سالروز شهادت سردار رشید سپاه اسلام محمد حسن قاسمی طوسی و نیز یاد و خاطره ۴۳۵ شهید والا مقام دفاع مقدس و نیز شش تن از مدافعان حرم با تاکید بر پاسداشت فرهنگ ایثار و شهات تصریح داد:شهید یک مکتب است و شهادت یک فرهنگ و شهدا همانند آیه های قرآن درخشان و به جامعه نور می بخشند .


امام جمعه ساری در جمع شرکت کنندگان در مراسم یادواره شهدا خاطرنشان کرد کرسی های مدیران جامعه به برکت خون شهدا با برجاست و کم کاری و بی توجهی در ارائه خدمات به مردم گریبانگر آنها خواهد شد .


وی خواستار نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه شد و افزود :ثمره و آورده های شهدا انقلابی گری و وحدت حول محور ولایت است و این ثمره باید حفظ شود

.

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. تا کنون هیچ ضریب هوشی مانند قاسم سلیمانی وجود ندارد . به همین دلیل امریکا تا اطمینان بخش است. برای این مهم است ..اندازه گیری ضریب هوشی قاسم سلیمانی و کسی را به عنوان هوشمند به عنوان قاسم قرار داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *