فرماندارنکا:بهره برداری۲۳۵ پروژه درسه سال گذشته درنکا

مقام عالی  دولت در شهرستان نکا ؛ از بهره برداری ۲۳۵ پروژه با اعتبار بالغ بر ۴۷۵ میلیارد تومان در سه سال گذشته در شهرستان خبر داد. ‎

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شرق مازندران “نیکا خبر”، عبدالجواد توحیدی مقدم  از بهره برداری ۲۳۵ پروژه با اعتبار بالغ بر ۴۷۲ میلیارد تومان در سالهای(۹۹-۹۷) در شهرستان نکا خبر داد.

نماینده عالی دولت درتشریح عملکرد سه ساله دولت تدبیر و امید تصریح کرد: گلنگ زنی پروژه نیروگاه با اعتبار۱۸۰۰۰ میلیارد ریال و اختصاص یک هزار میلیارد ریال از اعتبارات مدیریت بحران برای آبگیری سد گلورد نکا ازسوی هیات وزیران جدا از این پروژه ها می باشند.

توحیدی مقدم مهمترین این پروژه ها را افتتاح و بهره برداری از واحد های تولیدی و صنعتی، گازرسانی به روستاهای بخش مرکزی و هزارجریب، مجتمع های آبرسانی، انبار نگهداری و بسته بندی محصولات کشاورزی، آسفالت راه روستایی و طرح های هادی، مراکز درمانی، فضای آموزشی و ورزشی عنوان کرد.

وی افزود: امروز فرصت مناسبی برای امیدآفرینی بیشتر درجامعه، امیدو نشاطی که با هدایت مقام معظم رهبری و تدبیر ریاست محترم جمهوری جناب آقای دکتر روحانی و تلاش و اهتمام دولتمردان خستگی ناپذیر و حماسه ساز بی ادعای دولت یازدهم و دوازدهم با ملت شریف ایران اسلامی حاصل شده است.

فرماندار نکا در پایان از زحمات و مساعی ارزشمند مدیران ادارات،سازمانها و نهادها، دهیاران و شوراهای اسلامی و سایر کسانی که با برنامه ریزی و حضور جدی و مسئولانه خود در توسعه شهرستان تلاش وافر داشته اند تقدیر و تشکر نموده و سالی توأم با عزت و سربلندی و سلامتی آرزو کرد.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *