مرکز نیکوکاری “شهدای گلبستان”آغازبکارکرد/ تصویر

خلاصه خبر : هم زمان با سالروز تشکیل نهاد مقدس کمیته امداد حضرت امام خمینی (ق ره)مرکز نیکوکاری شهدای گلبستان با هدف توجه و دستگیری از آبرومندان افتتاح و آغاز به کار کرد .

مدیرکل کمیته امداد مازندران درجمع مردم “روستای گلبستان از بخش مرکزی شهرستان نکا” عنوان کرد : ۳۲۰مرکز نیکوکاری در استان وجود دارد و این یعنی برای هر ۱۰هزار خانوار یک مرکز نیکوکاری ایجاد شد.
به گزارش نیکا خبر ، ، حجت الاسلام بشیرعالیشاه، خاطر نشان کرد : :در شهر ها و روستاهای استان شبکه های نیکوکاری عمومی در بخش مشارکت و هم شبکه های نیکوکاری تخصصی در تمام حوزه ها مانند فرهنگی، جهیزیه، خودکفایی و… راه اندازی شد.


مدیرکل کمیته امداد مازندران در حاشیه این افتتاح در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما نیز یاد آور شد : ایجاد مراکز نیکوکاری سبب تسهیل در امور خدمت رسانی بهتر به نیازمندان شده که منوط به مشارکت خیران در این مقوله بوده و در واقع مراکز نیکوکاری کمک مردم به مردم است.
وی بیان داشت: ۲۸۰۰نفر از ایتام و هشت هزار فرزند طرح محسنین داریم که ایتام تحت حمایت با ۳۲هزار حامی ، سرانه ای که به حساب آنها (ایتام)واریز می شود ۳۰۰هزار تومان است و سرانه هر فرزند طرح محسنین ۲۰۰ الی ۲۵۰ هزار تومان است و باید زمینه ای فراهم کنیم که سرانه این خانواده ها بیشتر شود ،در تلاشیم تا با کمک خیران ، سرانه هریک از ایتام را به ۷۰۰ هزار تومان برسانیم.
وی افزود :برای بیشتر شدن این سرانه کمیته امداد طرح ایران مهربان را ایجاد کرد تا در این طرح هر ایرانی با حداقل ماهیانه ۱۰هزار تومان یک حامی باشد و می توان از این ظرفیت، بنحو احسن برای ایتام تحت حمایت، استفاده کرد.
حجت الاسلام عالیشاه گفت:در بخش جهیزیه نیز ۴۵۰ مددجوی تحت حمایت در نوبت دریافت جهیزیه قرار دارند و به یاری خدا با کمک خیران و استفاده از این ظرفیت کمک های شایانی در این بخش شده است.


شایان ذکر است : مرکز نیکو کاری شهدای گلبستان با مدیریت آقای رسول محسنی و باهمت خیرین گلبستان و نیز همیاری بیت معظم “طلبه شهید محمد محسنی آستانی ” با هدف تسهیل در امور خدمت رسانی بهتر به نیازمندان منوط به مشارکت خیران محترم فعالیت خواهد کرد .

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *