پرونده بخاری‌های نفتی در مدارس بسته شد/ عکس

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به استانداردسازی سیستم گرمایشی در استان مازندران و کل کشور گفت: پرونده مدارس نفتی بسته شده است و تقریبا” بخاری نفتی برچیده شده است.
به گزارش نیکا خبر ، مهرالله رخشانی‌مهر شب گذشته در حاشیه جلسه مشترک شورای آموزش و پرورش شرق استان مازندران در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: استانداردسازی سیستم گرمایشی در استان مازندران و کل کشور با قوت اجرایی شد و پرونده مدارس نفتی بسته شده است و تقریبا” بخاری نفتی برچیده شد و تنها در مناطقی که زیرساخت گاز ندارند؛ بخاری نفتی فعال است و اگر زیرساخت گاز فراهم بود؛ بخاری نفتی نداشتیم.
وی گفت: به سمت جمع‌آوری بخاری گازی هم حرکت کردیم و از مجموع بخاری‌های گازی در سطح مدارس کشور، تعداد قابل توجهی بخاری گازی در کل کشور جمع‌آوری شد و در حال حاضر فقط ۴۸ هزار بخاری گازی وجود دارد که تا سال آینده پرونده این بخاری‌های گازی هم بسته می‌شود.
معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به پروژه های افتتاحی در سال جاری خاطر نشان کرد: در سال ۹۹ و در مهرماه و ایام دهه فجر ۱۴ هزار و ۷۰۰ کلاس درس تحویل ادارات کل آموزش و پرورش استان‌های مختلف کشور شده است و ۱۸۰ پروژه ورزشی افتتاح شده که در مجموع برای کلاس‌ها و پروژه های ورزشی تحویل شده ۳۸ هزار میلیارد ریال هزینه شده است.
یادآور می شود: بیش از آغاز جلسه آئین کلنگ زنی مدرسه شش کلاسه شهید دهقان نکا با حضور نماینده مردم شرق استان امام جمعه و فرماندار محترم شهرستان نکا روسای اموزش و پرورش شرق استانو خیرین مدرسه ساز برگزار گردید

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *