افتخار ملی دیگر در عرصه کتاب و کتابخوانی برای مازندران

نامزدهای راه یافته به مرحله نهایی هفتمین جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی مشخص شدند

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، عباس زارع مدیر کل ارشادمازندران ، با بیان این خبر افزود : هیئت داوران مرحله نیمه نهایی هفتمین جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی کشور ، اسامی نامزدهای راه یافته به مرحله نهایی این جشنواره را اعلام کردند که در میان برگزیدگان ملی این جشنواره ۹ مازندرانی به شرح ذیل حضور دارند :
هادی کرمانیان ،آمنه طاهری برمایی،طیبه کریمی،سیده مهتا یوسفی ریکنده ،خدیجه فتحی کلپاشا، حوا فیروز جاهی، پرنیا شعبانی،حمیده هرسج ثانی،زهرا  اسدی جمنانی
شایان ذکر است:جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی هر ساله با همکاری و همراهی گروه ها و نهاد ها و تشکل های غیر دولتی تحت عنوان شبکه مروجان کتابخوانی کشور و با محوریت دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود. در برگزاری این جشنواره سازمان ها و نهاد های دولتی و غیر دولتی مختلفی این شبکه را یاری و همراهی می کنند. هفتمین دوره این جشنواره با اعلام فراخوان آن در شهریور ماه امسال شروع به کار کرد. پس از ارسال آثار افراد و گروه های متقاضی شرکت در این جشنواره ۹۰۶ اثر و پرونده به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد  و طی دو مرحله داوری ۷۱ نامزد راه یافته به مرحله نهایی در بخش های مختلف مشخص شدند. اختتامیه این جشنواره در اسفندماه ۱۳۹۹ به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *