گفتگو با دبیر اقامه نماز شهرستان نکا/ عکس

مصطفی باقری دبیر اقامه نماز شهرستان نکا در گفتگو با ستاد اقامه نماز استان مازندران به اهم برنامه های اجرا شد ستاد اقامه نماز شهرستان نکا پرداختند .
به گزارش نیکا خبر ، دبیر اقامه نماز شهرستان نکا در ابتدا با اشاره به اهمیت و جایگاه نماز در بین آحاد مختلف جامعه ازبرگزاری نماز در ادارات شهرستان نکا با هماهنگی ستاد اقامه نماز استان و همچنین با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

باقری با اشاره به اینکه تمامی فعالیتها با مشورت و هماهنگی با ستاد اقامه نماز استان و طبق برنامه های فرهنگی و آموزشی ابلاغی ستاد اقامه نماز مرکز صورت می گیرد، افزود: جلسات شورای اقامه نماز این شهرستان به صورت فصلی برگزار می شود .

دبیر اقامه نماز شهرستان نکا در ادامه بر تاکید فرماندار نکا در جلسات شورای اداری مبنی بر حضور مدیران در نماز ادارات پرداختند و بیان داشتند باید تلاش شود از برگزاری جلسات اداری در ساعتی که با اذان ظهر و عصر مقارن است، جلوگیری شود و به همکاران ابلاغ شود که هنگام پخش اذان ضمن تعطیلی امور اداری، در نماز اول وقت حضور پیدا کنند.

باقری در ادامه به اهم فعالیتهای انجام شده ستاد اقامه نماز شهرستان نکا پرداختند که از جمله آن :

ارسال گزارشات مصور و صورت جلسات به ستاد استان
بررسی و اقامه نماز در ادارات جهاد کشاورزی، نیروگاه و شبکه بهداشت.
بازدید از وضعیت نمازخانه بین راهی در پایانه نکا
هماهنگی با اداره تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه و هیات های مذهبی در برپایی نماز ظهر عاشورا در فضای باز.
تبلیغات محیطی برای حضور کاکنان در نماز اول وقت
پخش تلاوت قرآن و اذان در ادارات.
عدم تداخل جلسات در هنگام نماز با برنامه ریزی های بعمل آمده.
دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان نکا در پایان عنوان کرد: بسیاری از فعالیتهای مربوط به اقامه نماز به علت محدودیتهای کرونایی و تعطیلی نماز جمعه و مدارس، محدود شده است که انشاءالله امیدوارم با رفع مشکلات کرونایی، مجدد اً کارها باقوت بیشتر استمرار یابد.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *