فرمانده سپاه نکا اعلام کرد :اجرای ۸۰۰ برنامه در‌دهه فجر امسال

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نکا گفت: دهه فجر امسال بیش از ۸۰۰ برنامه توسط  اجرا می‌شود.
به گزارش نیکا خبر ، سرهنگ پاسدار مجیدرضا شعبانی  در نشست  با اصحاب رسانه شرق استان  با هدف تشریح  مهمترین  برنامه های  دهه فجر امسال خاطر نشان کرد : درچهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و سال دوم گام ازدوم انقلاب اسلامی  از تمام‌ بسیجیان و میدان‌داران این عرصه جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تقدیر می‌کنیم.

سرهنگ شعبانی در طلیحه سخنان خود ضمن قدردانی از فعالیت های اصحاب رسانه در امر اطلاع رسانی  اظهار داشت  : برای مأموریت های انقلاب اسلامی همه رسانه ها باید در کنار هم متحد باشند.

فرمانده جوان سپاه نکا بیان کرد: سبک پیروزی انقلاب ما الهی و بر اساس تعالیم اسلامی شکل گرفت و در طول این چند سال دشمنان انقلاب با ابزار مختلف مانند ترور، کودتا، بمب‌گذاری و تحریم تلاش کردند که به انقلاب ضربه بزنند اما باید بدانند انقلاب ما بر اساس آموزه‌های مکتب حسینی است و هیچگاه نمی توانند به اهداف شوم خود دست یابند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نکا یاد آور شد : ریکاوری تاریخ انقلاب بعنوان یک ضرورت باید مورد توجه قرار گیرد  انقلاب به افراد خاص و جناح خاصی متوقف نمی‌شود بلکه در اندیشه ناب امام راحل نهادینه است انقلاب ما در گام دوم با تاسی از مکتب حسینی و شناخت به ما انگیزه داد تا چگونه در مقابل طوفان‌ها مسیر را به درستی طی کنیم.

سرهنگ شعبانی با بیان اینکه متاسفانه برخی‌ها بر طبل ناسازگاری می‌کوبند تا ایمان انقلابیون را سست کنند تاکید کرد: حواسمان باشدبه اندازه معرفت و شناخت خودمان از انقلاب دفاع کنیم و بدانیم شهدا مانند شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی الگوی موفق و دست یافتنی ما هستند و امیدواریم انقلاب ما بسترساز و زمینه ساز ظهور امام زمان شود.

وی در پایان به تشریح  اعم  برنامه های دهه فجر امسال در شهرستان نکا پرداخت و گفت : دهه فجر امسال بیش از ۶۰ عنوان بزرگداشت و بیش از ۸۰۰ برنامه توسط سپاه شهرستان اجرا می‌شود که برپایی ایستگاه سلامت در محلات، برگزاری مسابقات ورزشی، راه اندازی پویش مجازی، نشست‌های مجازی بصیرتی، افتتاح هشت خانه محروم، سرکشی از خانواده شهدا، برپایی نمایشگاه، گشت رضویون، تجلیل از کادر درمان، دیدار از خانواده شهدای سلامت، رژه خودرویی و موتوری در ۲۲ بهمن، راه اندازی کاروان انقلاب، رونمایی از کتاب با عنوان بیداری اسلامی تا شهادت سردار سلیمانی، اختتامیه جشنواره دل گپ و رزمایش دو روزه الی بیت المقدس درقالب دسته‌های رزمی واکنش سریع در تمامی محلات برخی از برنامه‌های این ایام است.

شایان ذکر است در این نشست  از فرصت های خلال مصاحبه تنی چند از خبرنگاران به طرح مشکلات کاری خود شرایط  کرونا پرداختند

یکی ازخبرنگاران ازبی تفاوتی مدیران به کم جلودادن جایگاه و شانیت  اصحاب رسانه اظهار گله مندی  و گفت :متاسفانه بعضی از مدیران نه تنها به وضیعیت معیشت این قشر که در شرایط کرونایی بیشترین آسیب را متحمل شده اند توجه نکردند بلکه با بکارگیری افراد غیر حرفه ایی در این بخش ماموریت این قشر تلاشگر را به زیر سوال برده اند

در ادامه سرهنگ شعبانی خواستار توجه دستگاههای ذیربط به امور خبرنگاران شد و گفت : خبرنگاران رسالت عظیمی بر دوش دارند و فعالیت گمنامی بر عهده دارند و تا پدیده انسانی وجود دارد؛ خبر و خبرنگار وجود دارد.

فرمانده سپاه ناحیه نکا گفت: خبرنگاران با تلاش هر چه تمام تر باید جامعه را به کمال انسانیت رسانده و برای تسهیل ظهور آقا در گام دوم انقلاب حرکت کنند

 

دیدگاه های این مطلب

3 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. انتقال بخشی از بدهی ایران در کره ..از طریق بیت کوین یا یوان چینی ..بدین ترتیب, ایران بازگرداندن بدهی کره.

  2. کارمندان سازمان ملل همانند کارمندان ایالات متحده هستند ..آنها نمی توانند در انتخابات عراق دخالت کنند . پس چرا يه مقام آمريکايي بايد در امور دخالت کنه ؟ همسایگان ایران ..یا آن را ساخت یک صدام حسین جدید

  3. این مهم است که به دنبال روش های با نفوذ به اخراج باندهای آمریکایی از عراق است ..از آنجا که قانون اساسی عراق اعلام کرد آنها را از عراق اخراج.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *