وزیر اقتصاد و دارایی: نیازمند برق مطمئن در کشور هستیم

وزیر اقتصاد و دارایی در نکا: علیرغم جهش چند ساله در تولید برق، نیازمند پایداری توسعه در این زمینه هستیم.
به گزارش نیکا خبر ؛ وزیر اقتصاد و دارایی امروز در حاشیه بازدید از نیروگاه شهید سلیمی نکا و مجموعه کشتی سازی صدرای شمال کشور گفت: علیرغم جهش چندین ساله در تولید برق، با توجه به خاموشی‌های اخیر در کشور نیازمند پایداری توسعه در این زمینه هستیم.
دژپسند افزود: توانمند‌های داخلی سازی و توسعه‌ای خوبی در نیروگاه شهید سلیمی رخ داده است و برنامه حمایتی ویژه‌ای برای کیفی سازی و سرعت بخشیدن طرح‌های درحال این نیروگاه خواهیم داشت.
وی گفت: یکی از ملزومات مورد نیاز این نیروگاه تهیه قطعات از کشور‌های خارجی است که با گمرکات کشور مکاتبات لازم برای سهولت در واردات قطعات انجام می‌گیرد.
دژپسند افزود: مشکلات این نیروگاه در حوزه مالیات بزودی مرتفع خواهد شد و پیمانکاران این نیروگاه برای تکمیل طرح‌ها اگر نیازمند به تسهیلات بانکی باشند، شرایط برای آنان مهیا می‌شود.
شایان ذکر است :وزیر اقتصاد در آخرین برنامه کاری روز شنبه خود به مجموعه کشتی سازی صدرای شمال کشور رفت و از نزدیک در جریان فعالیت ها و نیز ظرفیت های موجود در صدرا مطلع شد در این سفرشریعتی نماینده مردم شرق مازندران و خنجری فرماندران شهرستان بهشه بعنوان همراهان وزیر اقتصاد او را همراهی می نمودند

 

دیدگاه های این مطلب

2 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. سلام پس مسئولین شهرستان نکا کجا بودند؟

  2. فروش نفت در مقابل روبل روسیه در ازای حمایت روسیه از هرمز در ایران است . که باعث می شود تمام خلیج فارسی فروش نفت برای روبل . این حفاظت روسیه را برای ایران فراهم می کند . بنابراین انگلیسی ها از خلیج فارس اخراج می شوند … اقدامات هوشمندانه ایران این کشور را ثروتمندترین کشور منطقه خواهد ساخت ..پترو روبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *