خلبان شاه و رئیس‌جمهور!

“بهزاد معزی” کاپیتان خلبان، روز ۲۶دی۱۳۵۷ با هواپیمای شاهین، محمدرضا پهلوی شاه خائن را از چنگ مردم ایران ایران فراری داد.
سپس به دستور اربابانش، درحرکتی مزورانه، هواپیما را به ایران بازگرداند و مدعی شد به زور مجبور به این کار خائنانه شده است.

? از آن به بعد، طبق ماموریتی که برایش تعریف کردند، به جمع خلبانان انقلابی و مومن پیوست تا هرچه بیشتر خود را جهت اجرای برنامه‌های آینده مهیا کند.
وی به محض بازگشت به ایران، مستقیما به دفتر منافقین در تهران مراجعه کرد و برای انجام هرگونه خدمت به منافقین، اعلام آمادگی نمود.

? ماموریت جدید معزی این بود:
فراری دادن “مسعود رجوی” رهبر گروهک تروریستی منافقین (مجاهدین خلق) که دستش به خون مردم آلوده بود و”ابوالحسن بنی‌صدر” که از مقام ریاست جمهوری اسلامی ایران خلع شده بود.

? سرانجام روز ۶مرداد۱۳۶۰ در اوج اعتراضات مردم ایران علیه خائنین، معزی همان هواپیمای شاهین که با آن، شاه را از ایران فراری داد، مجددا ربود.
این بار مسافرین معزی، نه شاه و چمدانهای پر از طلا و جواهرات و اموال ملت، که تعدادی از رهبران و فرماندهان جنایتکار و تروریست منافق بود.

در گوشه ای از هواپیما، فردی ظاهرا مهماندار، باآرایش و لباس زنانه پنهان شده بود که همچنان خود را رئیس جمهور ایران میدانست: ابوالحسن بنی صدر!

? پس از ورود به خاک فرانسه، آرایش خودرا پاک کرد و لباس مردانه پوشید؛ ولی لُپهای گل‌انداخته و سبیل معروفش که حالا دیده نمیشد، نشانی از رئیس جمهور کشور اسلامی و انقلابی ایران نداشت!

? بعدا معزی همراه رجوی و همه منافقین به عراق گریخت و به دریوزگی ونوکری برای صدام حسین بعثی مشغول شد وهمچون همه منافقین، به توطئه و طراحی عملیات علیه وطن خود وخدمت به صدام ادامه داد.
افتخار معزی، فریب تعدادی خلبان بود تا در اوج جنگ، با هواپیمای خود از ایران گریخته و به عراق پناهنده شوند.

? سرانجام روز۲۱دی۱۳۹۹پرونده خیانتهای معزی بسته شد و در سن۸۳بر اثر سرطان خون دربیمارستانی در پاریس جان باخت و به آنان که جان و عمرخویش را به پایشان به نوکری گذراند،محمدرضا پهلوی،صدام حسین و مسعود رجوی پیوست.

? حمید داودآبادی

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *