آیین افتتاح یک واحدمسکونی احداثی ازسوی خادمیاران درنکا

خلاصه خبر : امام زاده اعلام کرد:با همت خیرین وخادمیاران رضوی 60 باب مسکن محرومین توسط درمازندران مرمت خواهد شد .

این واحدساختمانی ۷۵متری با همت خیرین وخادمیاران رضوی با حضورحجت الاسلام لائینی امام جمعه نکاو امام زاده دبیرکانون های خدمت رضوی استان مازندران افتتاح وتحویل مددجوی بهزیستی ساکن در روستای گلبستان ازبخش مرکزی نکا گردید.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،دبیر کانون های خدمت رضوی استان مازندران به خبرنگارما گفت: درشرایط کرونایی ازسوی خادمیاران رضوی وخیرین بیش از۵۰ میلیارد تومان به جامعه هدف مساعدت شد.

امام زاده گفت:با عنایت امام رضا(ع)بیش از ۲۰۰۰ کارت هدیه به نیازمندان اهدا شد .
وی با اشاره به راه اندازی پویش رضوی ازسوی خادمیاران مازندران انشالله ۶۰ پروژه ساختمانی مرمت و بازسازی خواهد شد .


دبیرکانون های خدمت رضوی استان مازندران تصریح داد :در ذیل اهتمام و تلاش خادمیاران امام رضا علیه السلام در استان مازندران امسال پیش‌بینی شد که ما مبلغ ۵۰ میلیارد تومان خدمات به جامعه هدف تقدیم می کنیم
وی گفت : تاکنون بالغ بر ۶۸ هزار سبد کالا تقدیم شدو ۴۸۰ جهیزه برای زوج‌های جوان تهیه و تقدیم شد
او افزود : ۶۰باب خانه محروم هم تا یک ماه آینده انشاالله با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان ترمیم و بازسازی میشوددر اختیار خانواده‌ها قرار میگیرد.


امام زاده خاطر نشان کرد :در ایام فاطمیه بیش از دو هزار کارت طرح سفره مهربانی امام رضا علیه السلام به مبلغ ۹۰۰ میلیون تومان تقدیم جامعه هدف شده و انشالله تا یک ماه آینده به ۲۵۰۰ کارت خواهد رسید یعنی تنها برای این طرح یک میلیارد و ۱۲۵ میلیون تومان اعتبار تخصیص پیدا کرد که امیدواریم انشالله این روند تا پایان سال همچنان ادامه پیدا کند.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *