شیخ ورپامی امام جمعه ریگان کرمان شد/تصویر

خلاصه خبر : حجت‌الاسلام حبیب رضازاده، امام جمعه جدید ریگان نیز با اشاره به اینکه خود را سرباز و مبلّغ مقام معظم رهبری می‌داند، گفت: هیچ گروه و حزبی اجازه ندارد نام من را درکنار حزب خود قرار دهد.

با حضور رئیس دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کرمان حجت‌الاسلام حبیب رضازاده به‌عنوان امام جمعه ریگان معرفی شد.
به گزارش نیکا خبر ،حجت‌الاسلام جعفری، رئیس دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان در مراسم معارفه امام جمعه ریگان گفت: نماز جمعه یک جریان جوشان عبادی و سیاسی است که شارع مقدس در شرع اسلام تبیین کرده است.
وی با بیان اینکه نمازجمعه نماز ولایت است، افزود:نمازجمعه هم ‌اکنون در ۹۰۰ نقطه در کشور و ۵۶ نقطه در استان کرمان برگزار می‌شود.
در این مراسم حجت‌الاسلام حبیب رضازاده،امام جمعه جدید ریگان نیز با اشاره به اینکه خود را سرباز و مبلّغ مقام معظم رهبری می‌دانم، گفت: هیچ گروه و حزبی اجازه ندارد نام من را درکنار حزب خود قرار دهد.
وی افزود: درکنار همدلی‌ و امیدبخشی به آینده و با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که مقام معظم رهبری فرمودند،پیش می‌رویم تا این انقلاب را به دست صاحب اصلی خود امام زمان(عج) برسانیم.
امام جمعه ریگان بیان کرد:مسئولان شهرستان و مردم ریگان ولایتمدار و در خط سرخ ولایت و شهادت پای کار هستند و درسایه همدلی، همفکری و برادری با مسئولان و اتحاد با طوایف شهرستان افق روشنی را برای شهرستان ترسیم خواهیم کرد.
یاد آور می شود : رضا زاده بعنوان هفتمین سرباز ولایی از بین ۹۰۰ امام جمعه کشور از شهرستان نکاست که در سنگر نماز جمعه به خدمت مشغول شد .
نیکاخبر :شایان ذکر است حجت الاسلام حبیب رضا زاده منتسب به خانواده اصیل روحانیت پرورش یافته آب و خاک ازبخش هزارجریب نکا روستای ورپام زادگاه عالم جلیل القدرحضرت آیت الله آقا شیخ مهدی ورپامی می باشد.
نیکاخبر ضمن تبریک به مردم نکا و بیت رضازاده برای این برادر ارزشی درسنگرعبادی سیاسی و وحدت بخش نمازجمعه ارزوی توفیقات روز افزون دارد .

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. سلام
    آرزوی موفقیت برای ایشان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *