قدمی خبرداد:یکصدکیلومتراز راه‌های اصلی نکا خط کشی شد

خلاصه خبر : لکه گیری و روکش راه‌های اصلی نکا

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نکا: ۱۰۰ کیلومتر از راه‌های اصلی این شهرستان خط کشی شد.
به گزارش نیکا خبر ، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نکا گفت: با اجرای طرح سراسری لکه گیری و روکش راه‌های اصلی این شهرستان، از ابتدای امسال تاکنون ۱۰۰ کیلومتر از راه‌های شهرستان نکا خط کشی شد.

مصطفی قدمی با اشاره به عملیات خط کشی (امانی و پیمانی) ۳۸ کیلومتر از راه‌های اصلی شهرستان نکا و ۶۲ کیلومتر از راه‌های بالادست منطقه هزارجریب در این مدت افزود: این عملیات نقش بسزایی در افزایش ایمنی، نظم در ترافیک، کاهش سوانح رانندگی به ویژه در شب‌ها و روشنایی کم و همچنین جاده‌های با دید کم دارد.
رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نکا، تهیه و نصب ۵۰۰ متر نیوجرسی، تعویض و تعمیر ۲۰۰ شاخه گاردریل، سرویس و نگهداری ۱۵ دستگاه چراغ چشمک زن، نصب ۵۰ عدد بازتاب ایمنی و استوانه‌ای، ۸۰ تابلوی خطرنمای پل، ۷۰ فلش قرمز برای پیچ‌های خطرناک، ۵۰ مسیرنما، لایروبی و پاکسازی ۵۱ دهنه آبرو‌های جاده هزارجریب، ساخت آب نما بر روی رودخانه بندبن، لایروبی آب نمای تجرخیل، لایروبی و تنظیم بستر پل رودخانه آبلو را از دیگر اقدامات انجام شده این اداره با هدف ارتقای ایمنی جاده‌های شهرستان نکا برشمرد.

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. سلام تورو خدا پل هوایی جاده دریا روزانه صدا کامیون به سمت سیلو دور میزند و هر روز تصادف سالهاست کارکنان سیلو و اهالی روستای اسماعیل اقا محله در معرض خطرند موقع دور زدن فقط یک دور برگردون که بعد سایت cng باشه خیلی از خسارات جانی احتمالی میکاهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *