انتقاد آیت‌الله العظمی علوی‌گرگانی از گرانی ها / به داد مردم برسید

مرجع تقلید شیعیان در دیدار با سردار جلالی رئیس پدافند غیرعامل کشور خاطر نشان کرد : مسئولانی که وضعیت معیشت مردم در دست آن‌هاست توصیه می‌کنم تا نهایت تلاش خود را برای ایجاد گشایش در زندگی و معیشت مردم به‌ویژه قشر محروم و آسیب‌پذیر انجام دهند.

حضرت آیت‌الله العظمی علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان امروز در دیدار با سردار جلالی رئیس پدافند غیرعامل کشور که در دفتر معظم له برگزار شد، اظهار داشتند: رسول خدا فرمودند: که درد شما گناهان تان است و دوای آن این است که انسان از گناه برگردد و توبه کند.

ایشان افزودند: علما و بزرگان به تبعیت از معصومین(ع) همواره مردم را به دعا دعوت می‌کنند، اگر جامعه توجه بیشتری به دین و مذهب داشته باشد بسیاری از مشکلات رفع می‌شود.

مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر اینکه باید تلاش کنیم اعتقادات جامعه قوی شود، بیان کردند: حضرت فرمودند مردم قدر دو نعمت را نمی‌دانند، این دو نعمت سلامتی و امنیت است که بسیار باارزش است.

ایشان تصریح کردند:مسئولین بایددر راستای رفع مشکلات جامعه اهتمام داشته باشند، مجلس و دولت برای حل مشکلات معیشت مردم برنامه‌ریزی مناسبی انجام داده و باید همکاری لازم را داشته باشند.

معظم له با اشاره به اهمیت فعالیت پدافند غیرعامل در شرایط فعلی خاطرنشان کردند: پدافند غیرعامل‌ باید به استحکام درونی جامعه و نظام اهتمام داشته باشد،  مسئولانی که وضعیت معیشت مردم در دست آن‌هاست توصیه می‌کنم تا نهایت تلاش خود را برای ایجاد گشایش در زندگی و معیشت مردم به‌ویژه قشر محروم و آسیب‌پذیر انجام دهند.

تصویر آرشیواست ۹۹/۸/۹

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *