دکتر «عبدالرضا رودباری» به کاروان شهدای سلامت پیوست

خلاصه خبر : دکتر عبدالرضا رودباری متخصص جراحی عمومی بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان نکا در شرق مازندران به جمع شهدای سلامت پیوست.

دکتر عبدالرضا رودباری متخصص جراحی عمومی بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان نکا در شرق مازندران به جمع شهدای سلامت پیوست.

به گزارش نیکا خبر ؛ دکتر رودباری در روزهای اخیر به ویروس کرونا مبتلا شده بود و در یکی از بیمارستان های استان مازندران بستری و تحت درمان قرار داشت.
براساس این گزارش ، این پزشک حاذق مازندرانی عصر چهار شنبه به دلیل آنچه که وضعیت حاد ریوی ناشی از ویروس کرونا و بیماری کووید ۱۹ اعلام شده است، به جمع شهدای سلامت پیوست .
وی سیزدهمین شهید سلامت زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران از بدو شیوع ویروس کرونا در این استان از سی ام بهمن ماه سال گذشته تاکنون است.
این پزشک جوان و متعهد که به علت شدت بالای بیماری از حدود دو ماه قبل به تهران منتقل شد و در حالی که امید به بهبودی‌اش می‌رفت سرانجام در مقابل این ویروس تسلیم شد.

دکتر رودباری سومین شهید سلامت کادر درمان شهرستان نکا است که جان خود را برای حفظ سلامت جامعه و نجات جان مردم تقدیم کرده است.

پیش از این «کلثوم خون‌خروس» کارمند مرکز بهداشت شهرستان و دکتر «مجتبی عابدینی» از پزشکان عمومی نکا نیز در مبارزه با کرونا به شهادت رسیدند.

پیکر این شهید سلامت پنج شنبه این هفته به شهرستان بازخواهد گشت و با توجه به فوق قرمز بودن شرایط کرونا در سطح شهرستان نکا، پس از برگزاری مراسم وداع بسیار مختصر به منظور خداحافظی همکاران و خانواده برای تدفین اعزام خواهد شد.

این پزشک نکایی سیزدهمین شهید سلامت زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران از بدو شیوع ویروس کرونا در این استان از سی ام بهمن ماه سال گذشته تاکنون است.

شایان ذکر است :براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی مازندران ویروس کرونا که از سی ام بهمن ماه سال گذشته در این خطه شمال کشور شیوع یافت و از اردیبهشت ماه رو به افول نهاده بود، بار دیگر از نیمه دوم تیرماه سال جاری به دلیل آنچه که عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و درمانی اعلام شد، صعودی شد. بر اساس آخرین گزارش که عصر روز گذشته از سوی دو دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل منتشر شد هم اکنون حدود یک هزار بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های این دو دانشگاه بستری و تحت درمان قرار دارند. حدود ۳۰۰ نفر از این بیماران در بخش مراقبت های ویژه با وضعیت حاد تنفسی بستری هستند.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *